Gå til innhold

Er Hedda Kise vakker

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ok. Du er vel kanskje litt tilbakestående da?

Så jeg er tilbakestående fordi jeg har en annen mening en deg ?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så jeg er tilbakestående fordi jeg har en annen mening en deg ?

Nei, fordi du mener hun ikke er vakker ene og alene fordi hun er født i nabolandet!! Det må vel være den mest umodne grunnen jeg har hørt for at folk ikke er vakre.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, fordi du mener hun ikke er vakker ene og alene fordi hun er født i nabolandet!! Det må vel være den mest umodne grunnen jeg har hørt for at folk ikke er vakre.

Sannheten er som den er

Gjest Marlo
Skrevet

Syns hun er pen.

Vakker, nei, tror ikke hun havner i den kategorien i mine øyne, men hun er veldig pen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Syns hun er pen.

Vakker, nei, tror ikke hun havner i den kategorien i mine øyne, men hun er veldig pen.

Hva mener du er forskjellen på vakker og pen? Gjerne bildeeksempel :)

Gjest Gjest
Skrevet

Syns hun er pen.

Sikkert er dumt spm. Men hva er forskjellen på vakker og pen ?. For meg er det akkurat det samme

Skrevet

Synes hun er pen, har ikke tenkt så mye mer over det. Om jeg kjente henne hadde hun kanskje vært vakker basert på flere ting enn et medie-ytre.

En som er vakker er også pen, men en som er pen er ikke nødvendigvis vakker.

Vakker tar det hele til et høyere nivå, mer som "slående" pen.

Mange pene mennesker, noen vakre :D

Gjest Marlo
Skrevet

Hva mener du er forskjellen på vakker og pen? Gjerne bildeeksempel :)

Gidder ikke leite gjennom mange bilder for å se om jeg finner forskjellen på mennesker ;)

Vakker er når hele personen er vakker, ikke bare rent utseendemessig, men utstrålingen, personligheten og hele personen.

Hedda er pen å se på, men hun har ikke det som i mine øyne, gjør en person vakker. Det er noe med hennes utstråling som trekker ned på en måte

Gjest Gjest
Skrevet

Gidder ikke leite gjennom mange bilder for å se om jeg finner forskjellen på mennesker ;)

Vakker er når hele personen er vakker, ikke bare rent utseendemessig, men utstrålingen, personligheten og hele personen.

Hedda er pen å se på, men hun har ikke det som i mine øyne, gjør en person vakker. Det er noe med hennes utstråling som trekker ned på en måte

Nå er det vel vannskelig og utale seg på noen annen måte en utseenemessig siden vel du mest sannsynligvis ikke kjenner henne.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg synes ikke hun er vakker. Hvorfor spør du egentlig, TS?

Gjest Marlo
Skrevet

Nå er det vel vannskelig og utale seg på noen annen måte en utseenemessig siden vel du mest sannsynligvis ikke kjenner henne.

Vel, nå kan det jo faktisk hende at jeg kjenner henne da ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hedda fisker?

Jeg tror det skal være Hedda Kisa. Noe du sikkert forstod men du gjør deg dummere en du er

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, nå kan det jo faktisk hende at jeg kjenner henne da ;)

Jo da det kan jo det.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg synes ikke hun er vakker. Hvorfor spør du egentlig, TS?

Bare lurer på om folk synes hun er vakker

Gjest Micka
Skrevet (endret)

Hun er pen, på en veldig kjedelig måte. Men mannen så flott ut, skulle gjerne sett mer av ham.

Endret av Micka
Gjest Bloodless
Skrevet

Tja, hun er ikke stygg, men synes ikke hun er vakker heller. Søt nok!

Gjest Gjest
Skrevet

Men mannen så flott ut, skulle gjerne sett mer av ham.

Og det kan du avgjøre utfra det lille som han er med på bildet ?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hukjønn (og hetero). Jeg synes hun er utrolig søt. Skulle gjerne hatt hennes utseende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...