Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Det hender en sjelden gang, om jeg er sosial i en eller annen sammenheng, at gutter/menn, som har kjæreste/samboer/kone, sjekker meg opp. Husker en gang jeg var på fest, så begynte en gutt å prate med meg, og jeg syns det var hyggelig å prate med han, og da han følte han hadde fått napp, dro han fram et bilde av kjæresten sin og sa : Hver gang jeg holder på å bli utro, så tar jeg bare frem bildet av kjæresten min, for å minne meg selv på hva jeg kan miste... Jeg ble sjokkert, er det virkelig mulig?? Har noen venninner som også opplever det samme som meg... Jeg skjønner jo hvorfor opptatte menn gjør sånn, men hvorfor gjør de det likevel?
Raviella Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har opplevd det samme maaaaaange ganger! Jeg kommer fra et lite sted hvor alle vet hvem som er sammen med hvem. Likevel opplever jeg at minst 50 % av mannfolka jeg kommer is nakk med legger ann på meg, til tross for at de utmerket godt vet at jeg vet de har dame/kone. Hva foregår i hodet på folk?? Skal jeg liksom bli smigret eller? Flere av dem sier at de alltid har hatt et øye til meg, at de aldri har glemt meg, at jeg er deres våte drøm bla bla bla... Flere av desse er kjærester med venninner av meg, og setter meg dermed i en forferdelig situasjon. Jeg vil ikke være den som sladdrer og dermed ødelegger familier (alle har barn), samtidig føler jeg meg råtten som ikke sier noe ti desse intetanende jentene. Jeg hadde dødd hvis min kjæreste hadde snakket slik til andre jenter..og jeg ville foretrekke å vite det.. jeg mister fullstendeig troen på menn når jeg opplever dette..møkkamenn!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Det betyr jo at en ikke kan stole på menn? Jeg kjenner en del menn, som jeg vet jeg kan stole på, og dette er skikkelige mannfolk! :-) Men disse som flørter med andre for å se om de fortsatt her draget, eller hva de nå holder på med. Hvorfor??? Så viss jeg får meg type, så kan jeg ikke stole på han, før jeg kjenner han altfor godt ? ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå