Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en fyr via jobben, og han fremsto i den forbindelse som tøff og rå, med voldsom selvtilitt og en verdensmann. Det var helt klart en tiltreknning mellom oss (men nå er jeg eneste jente på jobb, og veldig lite kvinnelig input de ukene vi var sammen...). Jeg trodde ikke han ville noe mer, jeg er ikke så flink til å legge merke til sånt noe. Så begynte vi å prate litt sammen, flørte, og det var mye frem og tilbake om vi skulle kysse eller ikke. Hehe. Jeg var usikker, syntes det var vanskelig i og med at vi var på jobb og slikt. Han ble sur pga det, vet ikke om det var fordi jeg ikke ville eller om det bare var fordi han ikke klarte å få det han ville ha, og at han ikke er vant til det..

Nå har vi holdt kontakten på msn, og han fremstår som en helt annen person. Myk og følsom, glad i små gleder - helt anderledes enn det inntrykket jeg fikk av han på jobben! Og jeg lurer sånn på om det hele er genuint, eller bare et spill for å komme i buksa mi... Jeg er virkelig forvirret, og redd for å være naiv :S Tips og innspill?

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Han vil garantert pule deg.

Om han vil noe mer finner du ut etter hvert. Pul og kos deg. Så kan du se om du gidder å ha et forhold til han etter det.

Legger forøvrig merke til at han var rå. Igjen, snille gutter får ikke pult.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om han vil noe mer finner du ut etter hvert. Pul og kos deg. Så kan du se om du gidder å ha et forhold til han etter det.

hehe, ja, jeg tviler ikke et sekund på at han vil det - han har ikke akkurat lagt skjul på det... men jeg lurer jo på om det bare er det han vil da...

Gjest Gjest
Skrevet

Viss han vil noe særiøst, så vil han bli godt kjent med deg før han puler ivei.

Viss han bare vil pule, så er han ikke så veldig interesert i å bli godt kjent med deg.

Du kan teste han, ikke pul han før du kjenner han godt nok, og viss han ikke orker å vente på å bli godt nok kjent med deg, så vet du at det bare var puling i hodet hans ;-)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tja... Jeg har snakket med damer i måneder bare for å få pult dem. Har fungert som nøkken. Skikkelig svar får en ikke uten å ta en sjanse.

Gjest Gjest
Skrevet

Tja... Jeg har snakket med damer i måneder bare for å få pult dem. Har fungert som nøkken. Skikkelig svar får en ikke uten å ta en sjanse.

Men om man venter i et halvt år, da vet man vel om mannen er seriøs eller ikke. Hadde du klart å vente i et halvt år, og bare prate?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det er forsåvidt greit nok det, så lenge han er klar og tydelig på det - jeg vil bare ikke sitte igjen med en følelse av å ha bli lurt! men så klarer jeg ikke å spørre han helt rett ut om det heller..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

og akkurat nå klarer jeg ikke å finne ut av om dette myke og følsomme mennesket som plutselig har dukket opp bare er et spill for å få meg til å tro at han er en jeg kan like, eller om det faktisk er sånn han er, og det bare er på jobben at han tøffer seg.

Gjest *smak*
Skrevet

Tull og tøys :kjefte:

Gjest Gjest
Skrevet

og akkurat nå klarer jeg ikke å finne ut av om dette myke og følsomme mennesket som plutselig har dukket opp bare er et spill for å få meg til å tro at han er en jeg kan like, eller om det faktisk er sånn han er, og det bare er på jobben at han tøffer seg.

Vent å se, bli bedre kjent med han, og kanskje du etter hvert kan møte han på kafe eller tur i parken eller kino, så ser du om hn er en myk mann alene med deg i sånne situasjoner.

Kan hende han tøffer seg på jobben for å få repsekt eller noe fra de andre mannlige kollegaene.

Viss du er redd for å bli såret, bli bedre kjent med han ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...