Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noen har uttrykt at jeg har skrevet om merker ingen har hørt om i dagboken min, ser jeg meg nødt til spørre dere om dette kan stemme.

Har dere hørt om følgende merker:

1. L. Vuitton (dette er jo allmennkunnskap for enhver kvinne)

2. La Perla

3. Celine

4. Anna Sui

5. NARS

Jeg er litt overrasket da jeg trodde at dette var merker som de aller fleste visste om. Dessuten må jeg jo skrive som det er, at om undertøyet er La Perla så må jeg jo skrive dette, for det er jo sannheten. Jeg kan jo ikke skrive at det er Bjørn Borg bare for at noen ikke vet hva La Perla er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kjenner jeg alle de merkene du nevner!

La Perla-undertøy har jeg brukt siden jeg var 17. Deilig luksusfølelse!

At enkelte folk reagerer på at de ikke kjenner til merkene du skriver om, synes jeg du skal gi blaffen i. Er vel ikke ditt problem at du åpenbart har annen klesstil enn de, vel? Dessuten sier det mer om dem enn om deg at de tror ting ikke finnes bare fordi de ikke har hørt om det selv......

Skrevet

Mae, hvorfor slettet du det du skrev? Det var jo noe positivt. :stortsmil: Det var fint med litt support, faktisk.

Gjest Junebug ii
Skrevet

Jeg har hørt om alle merkene du nevner. Alle som holder seg litt oppdatert om mote og sminke har da hørt om dette?

Et lite sidespor:

Nars selges jo ikke i Norge. Har du funnet noe nettsted der man kan kjøpe Nars, jeg har så lyst på Orgasm rougen deres!

Skrevet

Celine og NARS er nye for meg, men så er jeg ikke akkurat noen merkefantast heller da... :roll:

Suz :blunke:

Skrevet

Junebug, dessverre vet jeg ikke om det finnes noe nettsted som selger NARS. Selv kjøper jeg i utlandet.

Skrevet

Flere fantastiske merker:

*MAC

*Benefit

*Bobbi Brown

*Shu Uemura

*Origins

Dette kjipe landet fører lite av interessante merker, så når jeg kommer meg til en eller annen storby, blir det gjerne litt shopping...

Skrevet

:roll:

Kom du som en erstatning for en annen slettet bruker + dagbok?

Skrevet
Mae, hvorfor slettet du det du skrev? Det var jo noe positivt.  :stortsmil: Det var fint med litt support, faktisk.

Jeg tok vekk innlegget fordi jeg leste dagboken din.

Mae

Skrevet
:roll:  

Kom du som en erstatning for en annen slettet bruker + dagbok?

Hva i all verden er det du snakker om? :roll: For en frekkhet! Kanskje du vil utdype dette for meg?

Skrevet
Dessuten må jeg jo skrive som det er' date=' at om undertøyet er La Perla så må jeg jo skrive dette, for det er jo sannheten. Jeg kan jo ikke skrive at det er Bjørn Borg bare for at noen ikke vet hva La Perla er.[/quote']

Huff, nei... dette må være vanskelig for deg!!!

:ironi:

Skrevet

Forventer du at vi skal svare noe i stil med:

Nei, vi er bare en gjeng bondetamper her inne, som ikke kjenner andre merker enn det vi går på H&M og Cubus, men siden du vet så mye så pliiiiiis opplys oss???

:bondetamp-smiley:

Fra spøk til alvor så kjenner jeg helt ærlig kjenner jeg ikke til La Perla og NARS, de andre har jeg selvfølgelig hørt om selv om dette ikke akkurat er de merkene som florerer hyppigst hjemme hos meg.

Jennifer

Skrevet

Selv om dere skriver med ironi, så har jeg skjønt at det ligger mer bak (viser til diskusjonen i dagboken min).

Bare for å si det: Nei. Det var IKKE slik mitt innlegg var ment. Det var ikke ment for å insinuere at jeg er "bedre" enn andre, eller at dere er "bondetamper". Hvis dere ser hva jeg skrev i innlegget mitt så ser dere at det ikke var det jeg mente.

Jeg lurte bare på om disse merkene ikke er kjente i Norge siden det tydeligvis var noen som ikke hadde hørt om dem. Verre var det ikke.

Unnskyld at jeg spurte, men jeg trodde det var dette forumet var til for. Har dere for vane å kneble alle nykommere?

Skrevet
Jeg har hørt om alle merkene du nevner. Alle som holder seg litt oppdatert om mote og sminke har da hørt om dette?

Et lite sidespor:

Nars selges jo ikke i Norge. Har du funnet noe nettsted der man kan kjøpe Nars, jeg har så lyst på Orgasm rougen deres!

På sephora.com kan du kjøpe mange Nars produkter, og her finner du Orgasm: http://www.sephora.com/browse/product.jhtm...ldPaginate=true

Forøvrig kjenner jeg alle merkene som blir nevnt....

Piglet

Skrevet

Men Sephora sender ikke til Norge. Har irritert meg grønn over dette jeg også for de har mange bra merker.

Ohh! Det viste jeg ikke. Beklager!

Piglet

Skrevet

Hei, ikke ta deg nær av syrlige kommentarer :D .

For meg er merkene godt kjent, men hadde du spurt en av venninnene mine hadde hun nok ikke kjent dem igjen. Det kommer vel an på hvor interessert man er i mote/sminke/velvære generelt.

loolaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...