Wonders Skrevet 24. juni 2010 #21 Skrevet 24. juni 2010 jeg smører vaselin på flaskehalsen av alle neilelakk-flaskene mine, da setter ikke skru-korken seg fast.
Lykkelitenen Skrevet 24. juni 2010 #22 Skrevet 24. juni 2010 Vaselin er supert til gipsavstøpning og maskelaging, som nevnes over her Da setter ikke noe seg fast. Jeg har også brukt vaselin som sminkefjerner på ekstremt vanskelig og vannfast sminke (noen typer teatersminke og f.eks Gosh sine mest vannfaste diplinere)...
Gjest Elyssa Skrevet 24. juni 2010 #23 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Jeg kjenner en som går kappgang og bruker Vaselin til å smøre utstyret med så det ikke gnisser og han får brannsår av å trene Men det var kanskje ikke helt det du var ute etter Edit:Skrivefeil Endret 24. juni 2010 av Elyssa
tineline Skrevet 24. juni 2010 #24 Skrevet 24. juni 2010 Har du ikke mineralolje, kan du til og med smøre sykkelkjedet med vaselin! Det er vel så godt som ren petroleumsolje (paraffinum liquidum)? Ifølge Lilleborg er det raffinert jordolje. Fint at oljeindustrien endelig kan brukes til noe bra! Selv bruker jeg den ikke til hudpleie med mindre jeg har munnsår på leppene. Da er den fin å bruke for å forhindre at såret sprekker opp. Og så hender det jeg smører den på føttene har har den på natten gjennom (med sokker på), for å få fine, myke føtter.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. juni 2010 #25 Skrevet 24. juni 2010 Bruker vaselin på føttene, smører dem inn og sover med sokker på. Skrubber gjerne føttene med en fil først, og vasker av vaselinen dagen etterpå. Deilig
Gjest Dainty Skrevet 15. september 2010 #26 Skrevet 15. september 2010 Bruker vaselin på kinnbein, neseben og litt i pannen for en fin glød.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå