Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hvor sunt er det å spise en boks med vanilje kesam og frukt til lunch?
venus_ Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Ca. 3 sier meg ingenting!? Jeg tror ikke det var meningen heller. Mager vaniljekesam kan du spise til lunsj med god samvittighet. Jeg hadde hatt i litt havregryn i tillegg for at det skal mette mer.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Hmm. Folk svarer mye rart. Om de synes spm er tåpelig, er det jo bare å lå være å svare. Hvis ikke er det jo bare de som er tåpelig. Men takk for svaret DITT uansett :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 Hvor sunt i forhold til hva? Ja, si det. I forhold til 2 grove skiver med pålegg.
pøbelsara Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 Mener du ernæringsmessig sunt, eller mener du kalorifattig?
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2010 #10 Skrevet 3. juni 2010 Spis det med god samvittighet du. Det er ikke usunt i alle fall, og det smaker veldig godt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #11 Skrevet 3. juni 2010 Mener du ernæringsmessig sunt, eller mener du kalorifattig? Mener vel sunt som i : ikke for mye fett sunt. Det blir jo beskrevt som et alternativ til dessert. mmmm.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #12 Skrevet 3. juni 2010 Mener vel sunt som i : ikke for mye fett sunt. Det blir jo beskrevt som et alternativ til dessert. mmmm. Hvis du fremdeles tror sunt er ensbetydende med fettfattig, bør du ta steget ut av 80-tallet og oppdatere deg på hva nyere forskning sier. Fett er noe kroppen MÅ ha, og det er faktisk skadelig å ligge på for lavt fettinntak.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #13 Skrevet 3. juni 2010 Hvis du fremdeles tror sunt er ensbetydende med fettfattig, bør du ta steget ut av 80-tallet og oppdatere deg på hva nyere forskning sier. Fett er noe kroppen MÅ ha, og det er faktisk skadelig å ligge på for lavt fettinntak. Takk for usaklig svar. Jeg får i meg nok fett fra før. Jeg tilsetter også nødvendig fett i blandt annet smoothies sånn at kroppen skal få det den trenger. Men for mye er heller ikke bra. Ikke sant.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #14 Skrevet 3. juni 2010 Vil bare si at jeg er ny på dette forumet her, hadde så langt fått et godt inntrykk, men nå begynner jeg å sette spørsmål med hvem som faktisk sitter her og svarer?! Utrolig mye usaklig, og endel på grensen til mobbing (ikke for min, men for anre sin del). Jeg forlater herved dette forumet. Makan hva man gidder å bruke fritiden sin til.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #15 Skrevet 3. juni 2010 Takk for usaklig svar. Jeg får i meg nok fett fra før. Jeg tilsetter også nødvendig fett i blandt annet smoothies sånn at kroppen skal få det den trenger. Men for mye er heller ikke bra. Ikke sant. Hvorfor definerer du da "sunt" som fettfritt?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 3. juni 2010 #16 Skrevet 3. juni 2010 Frukt er sunt. I vaniljekesamen er det 6,1 g protein, og protein er bra. Kesamen er dessuten mager. Næringsinnholdet i kesam.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #17 Skrevet 3. juni 2010 Vil bare si at jeg er ny på dette forumet her, hadde så langt fått et godt inntrykk, men nå begynner jeg å sette spørsmål med hvem som faktisk sitter her og svarer?! Utrolig mye usaklig, og endel på grensen til mobbing (ikke for min, men for anre sin del). Jeg forlater herved dette forumet. Makan hva man gidder å bruke fritiden sin til. hvis du er så hårsår at du ikke klarer å se folk diskutere er kanskje ikke forum tingen for deg nei :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #18 Skrevet 3. juni 2010 Hvorfor definerer du da "sunt" som fettfritt? Jeg definerer ingenting. Jeg får i meg nok fett fra før. Jeg spiser fet fisk, kjøtt, smør på brødskiva, tar linfrøolje og bruker cocosa fett i smoothien og olje og smør i maten. Hva mer trenger man? Smør på flesk?
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #19 Skrevet 3. juni 2010 hvis du er så hårsår at du ikke klarer å se folk diskutere er kanskje ikke forum tingen for deg nei :gjeiper: Diskusjon er en ting, usaklighet en annen. Om å komme meg ut av 80 tallet er helt uvesentlig sagt. Men som jeg også nevnte, gjelder det ikke bare meg selv. Har lest gjennom endel innlegg, og det er mange usaklige svar.
Gjest Tidssone Skrevet 5. juni 2010 #20 Skrevet 5. juni 2010 Useriøst og unødvendig. Jeg lo så jeg grein av det svaret. Elfrida sitt, altså. Alt MÅ ikke være seriøst hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå