Gå til innhold

sliter med å finne bukser som passer

kriztine

Anbefalte innlegg

noen andre som sliter med det samme? noen av de få buksene jeg har er kjøpt på b,young og gina tricot...prøvde noen av de buksethigtsene fra only og veromoda i str large...buksa stoppet ved midten av lårene. Følte meg som en brei flodhest der jeg sto. Men herregud.. jeg er jo ikke feit ikke i d hele tatt, synes mange klesbutikker har så småe størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fireflies

Er helt enig med deg! Jeg er heller ikke feit, men har virkelig problemer med å finne bukser som passer. Jeg er forbanna lei av det, for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også samme problem!

Kjøper ikke andre bukser enn cubus sine skinnyjeans. De koster 200kr, finnes i masse farger, og passer perfekt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om små størrelser, men at butikkene har standardmål tilpasset ulike kroppstyper. Du vil for eksempel se at bukser fra nordiske merker som Cheap Monday som regel har mer rom til hofter enn for eksempel franske merker som April 77 (etter min erfaring, vel å merke). Det er også butikker som ikke bryr seg om kvinner med større hofter når det kommer til eksempelvis skinny jeans, iom at det er en mindre flatterende buksefasong dersom man har store hofter...

Som sagt, kikk i ulike butikker. Størrelsene varierer, og noen oppdager at diverse butikker fører bukser som passer bedre en kroppsfasong enn en annen.

Angående jeggings/treggings/buksetights, så skal de jo være syltrange, og tightene er jo helt rette i fasongen; dermed må du nok opp i størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...