meelissa Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Har blitt hekta på hvit neglelakk! Typ Kenza Synes det er kjempefint til litt solbrun hud. Hva tror dere om hvit neglelakk til en hvit spets-kjole? Too much? Bør jeg gå for korall eller sort istedet? Skal ha sort tilbehør. Yay or nay?
pittie Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Hva er en spets-kjole? Om kjolen er helt hvit og neglene skal være helt hvit vil jeg si nay.
¤Pernille¤ Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Hva er en spets-kjole? Det er vel en type stoff, er det ikke? Kan ha misforstått... Uansett, det kan vel funke, det! Prøv, da vel
¤Pernille¤ Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Det er det jeg tenker, ja Har kikket på undertøy på en svensk side, der nevnes spets.
Antlers Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Har blitt hekta på hvit neglelakk! Typ Kenza Synes det er kjempefint til litt solbrun hud. Hva tror dere om hvit neglelakk til en hvit spets-kjole? Too much? Bør jeg gå for korall eller sort istedet? Skal ha sort tilbehør. Yay or nay? For å svare på det du egentlig spurte om så synes jeg det er mye finere med en såvidt gjennomsiktig perlemorlakk enn tipp-ex negler, men synes ikke det blir for mye med hvit neglelakk til. Endret 4. juni 2010 av Antlers
Gjest Dainty Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Legg to strøk med beige/klar neglelakk, da får du helt lyse negler uten at det ser ut som om du har lakkert dem med blanko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå