meelissa Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Tenker treningsdagbok kanskje er noe for meg! Sliter veldig med motivasjon, så kanskje greit å få skrevet ned på et offentlig sted for mye jeg får trent og så videre. Nå er altså sommerkropp '10 igang! Alt for seint å starte jakten på bikinikroppen nå, det vet jeg jo. Vekt er helt ubetydelig for meg, egentlig. Jeg vil bare stramme opp rumpe og lår! Cellulitter har jeg fått meg, og de er ikke velkommen. I tillegg vil jeg at "mageflesket" skal bort. Det er ikke så mye å ta i, men det må likevel bort! Så here we go. Torsdag 02.juni 2010: I dag har jeg bare trent 25 minutter på ellipsemaskinen med tungt belastning. Ble ikke så veldig kondisjonstrening, men kjente det tok veldig i rumpe og lår. Deilig! Ble svett da, så noe må jeg jo ha gjort riktig, hehe. Har ikke spist noe usunt heller! (Klapp på skulderen). Får håpe jeg ikke sprekker utover kvelden, det ville være typisk meg..
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Du kan opprette ei dagbok om du ser på fremsiden til forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå