Gå til innhold

Hva gå man med på konsert?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skal på Green Day konsert i morgen, og hadde egentlig tenkt å gå med helt vanlige klær, men nå lurer jeg på om det er greit? Holder det med dongeri og t-skjorte, eller må man finne svarte klær og greier for å stille?

Videoannonse
Annonse
Gjest Stachtari83
Skrevet

Gaa med akkurat det du vil, dongeri og tskjorte er helt greit :)

Skrevet

Å gå casual på konsert er helt greit :)

Var det jeg som var så heldig å drog på Green Day konsert tror jeg nok jeg hadde funnet noen mørke, tettsittende jeans, ei kul sort t-skjorte, gjort litt mer ut av sminkingen osv. Bare fordi det er morro å se ut som man skal på den type konsert :)

Skrevet

hvis du kan i vanelige klær når du er i operan (jeg har gjort det, ingen ser rart på deg en gang) så kan du ha det på green day konsert :) Ta på deg akkurat det du vil du...

Skrevet

Skal på Green Day konsert i morgen, og hadde egentlig tenkt å gå med helt vanlige klær, men nå lurer jeg på om det er greit? Holder det med dongeri og t-skjorte, eller må man finne svarte klær og greier for å stille?

Helt vanlige klær er helt OK ;) Dongeri og t-skjorte er normalt. Du trenger ikke "late som" at du er noen andre enn deg selv! Jeg har aldri brydd meg om hvilke klær jeg har hatt på meg på en konsert. Sannsynligvis vil ingen andre heller gjøre det, med mindre du stiller i gallakjole.. Ha på deg dine vanlige klær og NYT konserten, Green Day er helt fantastiske live! :)

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg har vært på Rammsteinkonsert i vanlige jeans og hvit genser, og var langt ifra den eneste som gikk med noe tilsvarende. Da kan du fint gå med jeans og t-skjorte på GreenDay! :)

(Og forøvrig: Din heldiggris! ;))

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg skal på konsert i morgen, og aner ikke virkelig ikke hva jeg skal ha på meg. Vi skal jo vorse og slikt først, så blir jo litt "ut på byen" modus :) Skal jeg gå helt vanlig kledd, eller kan jeg fint gå med kjole eller litt mer fest kledd???

Skrevet

Man tar på seg det man vil. Men man må ikke ta på seg noe man er det aller minste engstelig for om man har tenkt seg inn i moshpiten (I'm looking at you, dumme dama som kjeftet på meg fordi jeg visstnok hekta meg fast i den dritdyre veska di og forårsaket et eller annet med den. På Raga-konsert! Helt forrest ved Michael Krohn! Herregud).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...