meelissa Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Har alltid vært superskinny, men grunnet beinhinnebetennelse i begge legger kan jeg ikke løpe mer! Ballett har jeg også drevet med fra ung alder, men sluttet i fjor av forskjellige grunner. Siden jeg ikke kan løpe har jeg fått cellulitter (...), slappe lår og slapp rumpe, i tillegg til litt mage. Vet jeg fortsatt er tynn, men herlighet.. kostholdet går det heller ikke bra med siden jeg ikke trener. Klarer å være sunn til en viss grad når jeg trener ca hver dag, eller i alle fall har en fin og jevn treningsrytme. Så jeg lurer på om noen har andre smarte treningsmetoder til meg, unntatt løping? Styrketrening er selvsagt, og spinning går jo også greit, men.. Litt styr å komme seg på spinningtimer synes jeg. Motivasjonstips tas også imot med takk!!
Wiggins Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Har alltid vært superskinny, men grunnet beinhinnebetennelse i begge legger kan jeg ikke løpe mer! Ballett har jeg også drevet med fra ung alder, men sluttet i fjor av forskjellige grunner. Siden jeg ikke kan løpe har jeg fått cellulitter (...), slappe lår og slapp rumpe, i tillegg til litt mage. Vet jeg fortsatt er tynn, men herlighet.. kostholdet går det heller ikke bra med siden jeg ikke trener. Klarer å være sunn til en viss grad når jeg trener ca hver dag, eller i alle fall har en fin og jevn treningsrytme. Så jeg lurer på om noen har andre smarte treningsmetoder til meg, unntatt løping? Styrketrening er selvsagt, og spinning går jo også greit, men.. Litt styr å komme seg på spinningtimer synes jeg. Motivasjonstips tas også imot med takk!! Nå er det jo sommer og fint vær, i hvertfall her på Østlandet, så hvorfor styre med å komme seg til et treningsstudio for spinningtimer når du kan ta sykkelen og sykle i vei fra der du bor? Sykling gir liten belastning på beina, og burde være mulig for deg.
meelissa Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2010 Sykling er ikke så dumt, nei. Akkurat nå regner det som pokker her hos meg, men en dag det er finere vær er jo ikke det så dumt. Er ikke så mange steder jeg kan sykle her, da.. Men skal så vitterlig prøve, takk for tips
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #4 Skrevet 4. juni 2010 I hvilken by bor du meelissa? Sikkert noen som vet om sykkelrunder PS jeg tar på regntøy og sykler i regnet Finnes ikke dårlig vær vet du!
Clucky Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Det finnes jo utallige bra treningvideoer/opplegg, hva med å prøve noe av det? Er mye enklere og tidsbesparende enn å ture på treningssenter! Motivasjon får du om du finner trening du liker og gleder deg til, og du begynner å se resultater. Finnes ikke bedre motivasjon syntes jeg.
Gjest *Maja* Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Jeg hater å jogge/løpe...typen prøver og prøver å få meg med på det, men synes ikke det er noe morro. Men powerwalke, DET kan jeg. Kjempefin trening. Gå det raskeste du klarer i ca. 30-40 min. Lover deg at du svetter godt og brenner kalorier. I tillegg er det enkle styrkeøvelser du kan gjøre hjemme. Kjøp en pilatesball, en matte og noen små manualer og det er mange ting du kan gjøre i din egen stue. Jeg har oppnådd knallresultater på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå