Inx Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hun skriver at de fleste nok skjønner hvilken butikk-kjede hun kommenterer, men jeg aner ikke. Noen som tilhører de fleste her inne som vet? http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/article3678100.ece
Gjest strykebrett Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Vil tro det er snakk om abercrombie and fitch, de har i alle fall egne folk annsatt til å stå utenfor butikkene og ta seg bra ut i klærne deres.
Inx Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2010 Vil tro det er snakk om abercrombie and fitch, de har i alle fall egne folk annsatt til å stå utenfor butikkene og ta seg bra ut i klærne deres. Aha, takk Synd de ikke har en slik butikk i Oslo - her kunne jeg "shoppet" uten å kjøpe noe som helst dersom lettkledde modeller flørtet med meg innenfor dørene
skoeska Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Aha, takk Synd de ikke har en slik butikk i Oslo - her kunne jeg "shoppet" uten å kjøpe noe som helst dersom lettkledde modeller flørtet med meg innenfor dørene Haha! Jeg har forresten vært på Abercrombie & Fitch i USA (for endel år siden) uten å bli flørtet med av en eneste en!
Gjest Badabing Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Jeg leste denne før i dag, og ble også sittende å lure. Jeg har vært på Abercrombie & Fitch flere ganger i USA, og kjente meg absolutt ikke igjen i beskrivelsen her. Kanskje det er forskjell på butikkene i USA og London?
chocolate Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Ja, det er stor forskjell på butikken i London og de i USA! Den i London er den eneste i Europa, en såkalt flaggskips-butikk, så de gjør mye ekstra ut av den. De fleste i USA er i alle fall vanlige butikker, men folkene som jobber der er fremdeles nøye utvalgt.
Titti72 Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Jeg var i en i NY, og der var det ingen ansatte som beskrevet i artikkelen. Men vi hørte om en annen butikk i NY hvor det vistnok skulle stå halvnakne menner utenfor, men jeg tror det er en annen kjede.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #8 Skrevet 4. juni 2010 Det er A&F, butikken på fifth avenue i New York er slik som hun skrev i artikkelen. Det står modeller i bar overkropp i døra :D Liker butikken kjempegodt jeg, også lukter det så godt.
¤flicka¤ Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Det er A&F, butikken på fifth avenue i New York er slik som hun skrev i artikkelen. Det står modeller i bar overkropp i døra :D Liker butikken kjempegodt jeg, også lukter det så godt. Jeg har også vært i den på 5th avenue Synes det luktet ganske stramt, pluss at musikken var kjempehøy og det var like mørkt som på en nattklubb. Jeg er usikker på om modellene som vandret rundt inspirerte meg til å shoppe mer, men de var ok å se på (selv om det var mest komisk). Jeg kjøpte noen fine singletter og t-skjorter der, de var billige og har holdt seg godt så jeg er veldig fornøyd. Edit: jeg er 30, bare for å ha sagt det Endret 4. juni 2010 av ¤flicka¤
Gjest Gaby Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 Det er A&F, butikken på fifth avenue i New York er slik som hun skrev i artikkelen. Det står modeller i bar overkropp i døra :D Liker butikken kjempegodt jeg, også lukter det så godt. Elsker den butikken! Fine mennesker, fine klær, fin butikk og god lukt!
Gjest Gaby Skrevet 7. juni 2010 #11 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Ops, dobbelpost! Endret 7. juni 2010 av Gaby
Gjest navnelapp Skrevet 7. juni 2010 #12 Skrevet 7. juni 2010 Det skal kome ein filial i København snart, meiner eg å ha høyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå