Gå til innhold

Edit i innlegg

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor skriver dere grunnen til at dere endret på innlegget deres? Enten om det var feilskivning eller endring av selve innholdet i teksten.

Jeg synes det blir litt teit, akkurat som om man står til rette for alle andre KG brukere, og må dermed oppgi grunnen for at du velger å editere teksten din! Hva allverden er det det handler om? Jeg bryr meg døyten om hvorfor dere editerer, og det faller ikke meg inn å oppgi hvorfor jeg editerer til tider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan tidvis være praktisk mener jeg. Greit å vite om det var en skrivefeil eller om personen endret hele innleggett/argumentet sitt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det kan tidvis være praktisk mener jeg. Greit å vite om det var en skrivefeil eller om personen endret hele innleggett/argumentet sitt.

Hvorfor er det greit for deg å vite hva andre endrer i sitt innlegg, hva angår det deg? Hvilken informasjon får du utav det som er relevant for hvordan du leser/svarer på innlegget?

Skrevet

Det kan være relevant.

Mener du virkelig at dette er en meningsfull tråd?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppgir aldri hvorfor jeg retter på skreven tekst, men det dreier seg om skrivefeil i farten, stort sett. Ikke innholdet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Forstår heller ikke grunnen til at noen begrunner sin redigering, bryr meg fint lite. Det er irriterende å se hvorfor enkelte har redigert. Om det er skrivefeil eller andre ting spiller ingen rolle og jeg vil ikke vite det heller.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det kan være relevant.

Mener du virkelig at dette er en meningsfull tråd?

Nei, absolutt ikke! Har ikke sagt noe om meningsfullt jeg da.

Jeg kan bare ikke fatte å forstå hvorfor enkelte her på KG føler at de må forklare/forsvare at de har gjort endringer i innlegget sitt!

At det kan være relevant på noen som helst måte, vel, da må du forklare hvordan, for jeg forstår ikke. Hvordan er det relevant for deg og andre om jeg skriver edit skrivefeil, eller edit la til tekst/tok bort tekst?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke spesielt for KG, så du får gå og spørre på alle andre diskusjonforum også.

Skrevet

Nå mener jeg ikke å være vanskelig, TS, men du slår meg som en vanvittig kverulant type. Om folk skriver grunnen til at de endret innlegget sitt eller ikke kan da umulig være irriterende? Da synes jeg vitterlig at å starte meningsløse og tullete tråder er mye mer slitsomt.

Skrevet

Tror ikke det handler så mye om å forsvare/forklare seg selv. Slik jeg ser det handler det mer om at det føles viktig for dem at ting er tydelig, og at folk ser at man ikke plutselig har endret argument fordi man ikke kunne stå for det som stod.

Det var bare ett eksempel, kan sikkert komme på flere :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde bare å forstå hvorfor. Jeg synes faktisk at det er noe irriterende når folk skriver grunnen til endringen, men tenkte kanskje det er noe med det, som jeg kanskje ikke hadde tenkt på.

Skrevet

Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor det irriterer deg?

Det må du gjerne forklare grunnen til, nå som vi har prøvd å gi grunner til at de gjør det de gjør :)

Gjest Huffsa
Skrevet

Fordi når jeg ser andre har redigert inlegget sitt blir jeg nyskjerrig på hvorfor.

Så da skriver jeg det selv innimellom, så andre nyskjerrige frøkner som meg selv slipper å lure :)

Skrevet (endret)

Jeg føler meg mye mer ninja og CIA når jeg forandrer på ting uten å si fra om hva. Sånn som her. NÅ KAN DU LURE JA.

Endret av Zealuu
Skrevet

Jeg synes det er god etikette når man debatterer i et skriflig forum. Da slipper man at det oppstår misforståelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...