Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er saken:

jeg er snart skilt. Har to barn. Har kun hatt ett langt forhold, til barnefaren. Dette er jeg helt ferdig med. Tidlig i høst traff jeg en flott fyr som jeg ble kjæreste med. Han har også barn, og bor et stykke unna meg. Vi hadde en deilig vinter sammen. For noen uker siden dumpa han meg, og jeg ble helt knust. Etter dette har jeg holdt på å prate med noen menn på nettet, har hatt en date som ikke gikk så bra. Nå har jeg avtalt en date med en annen også.

men: har hele tiden slitt med at han som dumpa meg har tatt kontakt på SMS og epost. Dette har vært vondt, for jeg har forsøkt å komme over han. Grunnen til bruddet var usikkerhet på følelser hos han. Jeg sendte til slutt en epost til han der jeg skrev om følelsene mine, og ba han ikke kontakte meg om han ikke ville noe mer enn vennskP. Hørte ikke noepå noen dager, og slo meg til ro med at nå var det helt over.

Så i går ringte han meg og var ikke så sikker likevel. Nå vil han plutselig begynne på nytt.

Jeg er fortsatt veldig forelsket i han.

Men jeg er redd for en reprise på kaosfølelsene som har vært etter bruddet, og føler meg veldig sårbar. Jeg er rett og slett litt redd!

Jeg savner han veldig, men vil ikke oppleve å bli dumpa igjen, to ganger av samme mann ...

Hva gjør jeg? Kaster meg uti det på nytt? Hvordan snakke med han om disse følelsene?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest (ts)
Skrevet

Dytter på denne. Noen gode råd?

Skrevet

Forstår god at du er skeptisk... men har han behandlet deg bra i den tiden dere har vært fra hverandre? det er jo en stor mulighet for at han nå har funnet ut hva han føler for deg. det er ofte sånn når man har opplevd å være uten vedkommende. "Du vet ikke hva du har før det er borte"- greia vet du. og det at du satt ned foten og ba han la deg være i fred gjorde nok at du steg litt i gradene hos han. Hvis han er en bra fyr, og du fortsatt er forelsket syns jeg du skal hoppe i det. Ellers vil du gå å lure resten av livet.."hva hvis".. men la han vite at dette er siste sjanse, ellers er det en fare for at han vil vingle frem og tilbake reste av livet alt etter som det passer han.. Lykke til!

Gjest gjest (ts)
Skrevet

Forstår god at du er skeptisk... men har han behandlet deg bra i den tiden dere har vært fra hverandre? det er jo en stor mulighet for at han nå har funnet ut hva han føler for deg. det er ofte sånn når man har opplevd å være uten vedkommende. "Du vet ikke hva du har før det er borte"- greia vet du. og det at du satt ned foten og ba han la deg være i fred gjorde nok at du steg litt i gradene hos han. Hvis han er en bra fyr, og du fortsatt er forelsket syns jeg du skal hoppe i det. Ellers vil du gå å lure resten av livet.."hva hvis".. men la han vite at dette er siste sjanse, ellers er det en fare for at han vil vingle frem og tilbake reste av livet alt etter som det passer han.. Lykke til!

Tusen takk for svar. Takk for rådet også. Jeg klarer nok ikke å holde meg unna han, til det er han for fin...jo han har har behandlet meg bra hele tiden, bortsett fra at han slo opp på sms. Det var skikkelig umodent, og det har jeg formidlet til han, og han har sagt unnskyld.

Hvis det blir noe nå, så må det bli siste sjanse. DET er i hvert fall sikkert. Vingle-Petter trenger jeg ikke, særlig når jeg har barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...