Gå til innhold

Fetisjer - sosialt akseptert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er et spørsmål, men må forklare litt om bakgrunnen først:

Jeg møtte nylig en mann som jeg har blitt veldig glad i, og vi har vært sammen i noen måneder nå. Han er noen år eldre enn meg. Han har en fetisj som han tidlig fortalte meg om: Han liker å ligge i fanget mitt og bli "ammet". Han hadde aldri prøvd det ut før han møtte meg, bare fantasert.

Det har blitt en veldig fin ting mellom oss, og jeg liker det så godt. Han slapper av og koser seg og kommer med små lyder, jeg snakker med ham, spør ham om han ligger godt, om han synes det er deilig og forteller ham at han er flink, sånne ting. Han liker å krølle seg sammen og ligge ordentlig oppi fanget mitt, og spør meg noen ganger om han får ta på meg mens han suger på puppen min. Så får han lov til det - eller så tilfredsstiller jeg ham når han ligger der.

Det er jo en litt snål greie, og jeg skal ikke nekte for at vi spiller på at han er liten og jeg er `voksen`. Det vi gjør er noe litt “ulovlig”, og det er noe av det han sier han tenner på. Samtidig synes jeg dette er noe veldig vakkert oss imellom, det innebærer at man må vise hverandre masse tillit. Det at vi gjør dette skaper en følelsesmessig nærhet som er helt unik, og jeg føler sterkt på kjærligheten min til ham. Det kjennes som om vi connecter på mange flere plan enn ved vanlig sex. For det er noe veldig seksuelt over dette (jeg blir for eksempel klissvåt). Samtidig er omsorgsbiten veldig stor, den er mye av grunnen til at jeg synes det er så godt - å få ta vare på ham.

Forøvrig er han helt komfortabel med å ta den "tradisjonelle" mannerollen i senga, noe han ofte gjør, og han framstår som en trygg, maskulin mann sosialt. Han har barn selv, har aldri tent på mindreårige personer og har aldri blitt seksuelt misbrukt.

Ikke at det er noe mål å få snakke høyt om alt man gjør i senga til vennene sine; det kan jeg godt leve uten. Men jeg føler at det på en måte er litt trist at dette vi har sammen som er så fint og vakkert ikke kan deles med NOEN, ikke engang med bestevenninnen min.

Har noen andre det sånn: Noe dere gjør seksuelt som for dere er noe flott og deilig, men som ville fått dere til å fremstå som perverse og unormale sosialt?

Syntes dette høres helt fantastisk ut, ikke noe å skamme seg for i det hele tatt! Og absolutt ikke sykt!

Videoannonse
Annonse
Gjest chiko
Skrevet

Heisan var innom en liten tur å leste det som du skriver ang fetish og syns at vist det er en ok for dere så er det jo helt greit. Alle har noe som de liker mer en andre ting men tør ikke fortelle det til sin partner el andre. Jeg har vert gift nå i 13år med en nydelig dame å det gikk flere år før jeg fortalte om det som tenner meg mest av alt å det var å få se kona ha sex med anre gutter/menn.Å det var rart å fortelle kona om det men heldivis likte hun og tanken på det.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, men ALDRI finn på å fortelle dette til dine veninner. Og om du skulle gjøre det, for guds skyld ALDRI ALDRI si til mannen din at noen andre vet om det. Jeg kan bare forestille meg hvor pinlig det hadde blitt.

For øvrig høres mannen din ut som meg. Liker alle former for sex.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, men ALDRI finn på å fortelle dette til dine veninner. Og om du skulle gjøre det, for guds skyld ALDRI ALDRI si til mannen din at noen andre vet om det.

For et tullesvar. Hun kan si det til hvem hun vil - så lenge hun føler seg trygg på den hun forteller det til. Vanlig heterofil sex kommer til uttrykk på mange deilige måter.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er interessant at det er relativt bred enighet om at dette er en "helt ok" ting å gjøre. Men hvor går grensene for hva som er sosialt akseptert da lurer jeg på? Hvis han hadde tatt på seg "bleier" og bedt om å bli matet med flaske, ville det også vært akseptert??

Skrevet

Er interessant at det er relativt bred enighet om at dette er en "helt ok" ting å gjøre. Men hvor går grensene for hva som er sosialt akseptert da lurer jeg på? Hvis han hadde tatt på seg "bleier" og bedt om å bli matet med flaske, ville det også vært akseptert??

ja, hvorfor ikke?

Skrevet

For et tullesvar. Hun kan si det til hvem hun vil - så lenge hun føler seg trygg på den hun forteller det til. Vanlig heterofil sex kommer til uttrykk på mange deilige måter.

Mulig det er meg som er gammeldags, men jeg synes ihvertfall de to (eller flere) som har sexen bør være enige om hvem som kan få vite slike ting. Hadde min kjæreste fortalt hva vi gjør på soverommet til sine venner, fordi han "føler seg trygg på dem" hadde det blitt bråk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...