Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Jeg tror at jeg kanskje er forelsket i en studie-venninne. Både hun og jeg har kjærester, så vi vil aldri bli sammen... Jeg har aldri vært med en jente før, og er forvirret over tankene mine. Men denne jenta er helt nydelig, skikkelig skjønn! Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Noen gode råd og tips? (Jeg er 24år.)
Kamikatze Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Rødme litt og fortsette livet som før? Livet er et fruktfat fullt av fristelser. Det er lov å takke nei. Det må du gjøre for ikke å overspise eller leve over evne også. Takker du ja hver gang du kjenner det kile i tappen, gir du ditt lille bidrag til å gjøre verden uutholdelig for andre. For samfunn og fellesskap er nemlig deg og resten, ikke bare de andre. Du vil forelske deg utallige ganger. Men du har ingen plikt til å forfølge det ut i handling hver gang, med de konsekvenser det eventuelt skaper for de som blir berørt.
HelenaR Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Hør på Kamikaze, hun kommer med kloke ord her:) Har hatt det som deg, innimellom har jeg blitt betatt av i jenter (og gutter), selv om jeg har vært i forhold. Har vært betatt av jenter utenom og, men de har nok ikke hatt de samme følelsene for meg. Har aldri vært sammen med en jente og det er nok gutter som i hovedsak er min preferanse, selv om jenter kan være aldri så nydelige. Følelsen av å være betatt av noen er deilig, nyt det, men ikke la deg rive med og tro at alt må prøves ut. Er det noe mer vil du nok finne ut av det, men du må uansett forholde deg til realiteten. Hva ville du gjort om det var typen hennes du var betatt av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå