arven1 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hei alle prøvere! Her er en prøver til. Jeg er 34 år og har prøvd å bli mor en stund nå, men får det ikke til Skal ha IKM i morgen 04.06.10. Har de siste 10 dagene hatt symptomer på graviditet. Hatt mensensmerter konstant (pleier aldri å ha det utenom perioden)hatt kvalme og svimmelhetsanfall, vondt i bekkenet og brystspreng. Jeg har vært så glad for jeg har nesten vært helt sikker på at det er noe på gang nå i og med at jeg aldri har opplevd dette før. Tok en test på morgenen i dag, men den var hvit som snø, ikke tegn til en svak strek engang Jeg har drøyet i det lengste med å teste meg og har ventet på denne dagen. Kjenner bare så utrolig trist og lei nå. Ser i forumet at det er noen som ikke tester positivt før etter IKM....Men, det hører vel heller til skjeldeheten.... Måtte bare skrive av meg litt frustrasjon. Regner med at dere her inne vet hvordan den hvite testen føles ut. Tilværelsen er tung i dag og det er ikke lett å dele den med venninner som alle har barn og ikke hatt noe problem med å unnfange de. Vel,vel det er bare til å vente å se om TR dukker opp i løpet av helgen.Håper på at det fortsatt er en liten mulighet Kaster ut litt babystøv på alle oss her inne i dag. Kanskje vi får det til i løpet av sommeren
MonThe Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 (endret) Hei Arven1:) Ingen gode råd å komme med til deg desverre, vil bare at du skal vite at vi er flere! Skuffelsen over hvite tester, og at IKM kommer, er stor! Og er lov å være trist og lei på en slik dag! *Tar imot babystøvet med vidåpne armer, og sender en hel masse tilbake* Ja, vi får satse på at sommeren bringer med seg gledelige nyheter til oss alle her inne! Endret 3. juni 2010 av MonThe
ebitt Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Sender deg en oppmuntrings jeg. Samme nøa her i gården. Eneste råd jeg vil gi er at du kontakter lege når ett år er gått for videre utredning. Kjedelig å prøve lang lang tid for så å finne ut at noe måtte rettes på el. lignende. Tia går så altfor fort!
arven1 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2010 En liten oppdatering herfra igjen.... Hadde en liten spire i meg som jeg mistenkte, men jeg mistet den Fikk en kraftig blødning og borte ble den... I følge legen min er de kraftige sammentrekningene jeg hadde ofte et dårlig tegn Jeg trøster meg med at naturen ordner opp i det den skal og at det skjedde så tidlig..... Og ikke minst viten om at jeg faktisk kan bli gravid, så da er det bare å ikke miste håpet og prøve igjen. Nå er det snart sommer og ferie en gylden anledning til masse Takker dere to som svarte på innlegget mitt for oppmuntrende ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå