Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har netcom youngtalk. I går ringte jeg en kamerat, som hadde netcom kontantkort. Etter å ha prata med han i ca 10 minutter sjekket jeg på profilen min på netcom.no, hvor det sto jeg hadde netcom venner. Som vil si at man kun betaler oppstartspris til alle netcomkunder, men betaler ingenting for å prate. Etter å ha pratet med han i nesten to timer var jeg tom for penger på mobilen.. Kan jeg ringe og kreve pengene tilbake?
Gjest Iah Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Det høres jo veldig merkelig ut, jeg hadde ringt for å høre hvorfor jeg hadde blitt trekt for den samtalen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Høres merkelig ut. Har kameratien di kanskje byttet abonnement? :klø: Ring NetCom og hør med dem, og så skriver du svaret deres her... jeg er nysgjerring nå.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #5 Skrevet 4. juni 2010 Idioten av en venn hadde glemt at han hadde byttet til telenor en mnd tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå