Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! Hvor må man dra for å ta DNA test? Har bestilt dna test fra nettet, og tatt den,men stoler ikke helt på resultatet..

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det test av farskap? :sjenert:

Er jeg og ei anna som tror vi har samme far, og skal da ta test om vi er søsken!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om dere bare vil vite det, og ikke skal gjennom retten så holder det lenge med testene dere bestiller fra nettet som sendes inn til en lab.

Skal det gjennom rettssystemet så må du gå til legen.

Skrevet

Om dere bare vil vite det, og ikke skal gjennom retten så holder det lenge med testene dere bestiller fra nettet som sendes inn til en lab.

Skal det gjennom rettssystemet så må du gå til legen.

og hvordan kan du vite det? :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

og hvordan kan du vite det? :)

Hvordan jeg vet hva?

Skrevet

Hvordan jeg vet hva?

at man kan stole på testene på nettet, og kun kan gå til lege om man skal gjennom retten!

Gjest Krizzy
Skrevet (endret)

at man kan stole på testene på nettet, og kun kan gå til lege om man skal gjennom retten!

Nå er ikke jeg den anonyme, men tar meg tiden likevel!

Angående retten så står det i Barneloven.

Har du en far oppgitt på farskapsattesten, må man gå rettens vei hvis dette trekkes i tvil og man ønsker en DNA-test.. Om barna kan gjøre det er jeg derimot litt usikker på! :gjeiper:

Endret av Krizzy
Skrevet

Du kan bestille DNAtest fra Rettsmedisinsk avdeling i Oslo. De som testes skal skriftlig gi sitt samtykke, så utfører de testen. Går dere til retten, så tror jeg det tas ny prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...