milla89 Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hei ! Hvor må man dra for å ta DNA test? Har bestilt dna test fra nettet, og tatt den,men stoler ikke helt på resultatet.. Noen som vet?
milla89 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2010 Er det test av farskap? Er jeg og ei anna som tror vi har samme far, og skal da ta test om vi er søsken!
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Om dere bare vil vite det, og ikke skal gjennom retten så holder det lenge med testene dere bestiller fra nettet som sendes inn til en lab. Skal det gjennom rettssystemet så må du gå til legen.
milla89 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2010 Om dere bare vil vite det, og ikke skal gjennom retten så holder det lenge med testene dere bestiller fra nettet som sendes inn til en lab. Skal det gjennom rettssystemet så må du gå til legen. og hvordan kan du vite det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 og hvordan kan du vite det? Hvordan jeg vet hva?
milla89 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2010 Hvordan jeg vet hva? at man kan stole på testene på nettet, og kun kan gå til lege om man skal gjennom retten!
Gjest Krizzy Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 (endret) at man kan stole på testene på nettet, og kun kan gå til lege om man skal gjennom retten! Nå er ikke jeg den anonyme, men tar meg tiden likevel! Angående retten så står det i Barneloven. Har du en far oppgitt på farskapsattesten, må man gå rettens vei hvis dette trekkes i tvil og man ønsker en DNA-test.. Om barna kan gjøre det er jeg derimot litt usikker på! :gjeiper: Endret 3. juni 2010 av Krizzy
Titti72 Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 Du kan bestille DNAtest fra Rettsmedisinsk avdeling i Oslo. De som testes skal skriftlig gi sitt samtykke, så utfører de testen. Går dere til retten, så tror jeg det tas ny prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå