Sni Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hei. Jeg vil tetovere meg. Men vet ikke hvor det er bra. Skal ikke ha noe komplisert. Bare ett bokstav bare to cm høy og to cm brei. Hva er prisen for en slik tatto ??? Hvilken studio anbefaller dere ??? Takker for alle som gidder å hjelpe til
Gjest scorpius Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Er litt usikker på hvor mye den koster, men regner med at det ikke er så utrolig mye mht. at den er ganske liten. Gamlebyen i Oslo er ganske flink Hat tatt alle mine tatoveringer der.
<CupCake> Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Jeg fikk en av mine bedre tattooveringer tatt på 'House of Pain' i Storgata.. Men det kommer jo ann på hvem som tar den da hvem som jobber også..
Gjest scorpius Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Når du nevner "House of pain", så kommer jeg på at jeg har tatt en tatovering der! De er veldig flinke
Sni Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2010 Hei igjen. Takk for svar. Skal kontakte de for å spørre om pris..
rosaprosa Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Som regel er det en minstepris på 600-1000 kr tror jeg uansett str. For rene nåler og sånn..
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Det begynner som regel med en minstepris, og så øker prisen etter tiden det tar å fullføre tattoveringen. Siden du bare skal ha en enkel tattovering, så spiller det ikke så stor rolle hvor du drar. Jeg har dog sansen for Electric Linda og Memento Tatto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå