Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Jeg har vært hos frisør, skulle farge håret møøørke brunt, men har endt opp med svart hår. Dette er altfor mørkt for meg, og jeg ser ikke ut. Hva kan jeg gjøre for at det skal bli lysere, altså at det skal bli brunt. Noen som vet?? Det er vel ikke bare farge det brunt? Siden det er så mørkt fra før av mener jeg.
Xtra_lilje Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Siden du fikk gjort det hos en frisør, ville jeg gått tilbake til dem de pleier å være veldig behjelpelig. ellers blir fargen svakere over tid.
Gjest Micka Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 hårkurer pleier å trekke ut en del av hårfargen.
Lucky Lips Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Som regel lysner fargen etterhvert. Det gjør det iallfall alltid hos meg! Lykke til!
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har opplevd dette og pga striper under så gikk ikke fargen bort i vask. Anbefaler deg å stripe håret med lav prosent og farge over med en lysere brun farge. Jeg har gått fra av å være ganske mørk til lysebrunt med striper nå Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå