Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det er en fyr jeg har en felles venn med dette er snakk om. Vi har blitt vist bilder av hverandre, og begge likte den andre. Virker det veldig desperat av meg å ville treffe han og prøve å få til et møte gjennom vår felles venn, bare fordi jeg synes han er kjekk? Eller er dette en helt normal ting å gjøre? Vil ikke at han skal tro jeg er helt desperat/gal, men på en annen side må man jo våge for å vinne...

Videoannonse
Annonse
Gjest prikk1
Skrevet

Man må absolutt våge for å vinne, siden dere er blitt "introdusert" for hverandre gjennom vennen deres, kan det vel hende at vennen deres synes dere matcher da, og har nettopp dette i tankene, å spleise dere :) Go for it sier jeg bare ;) Og en uskyldig date kan vel ikke skade uansett :)

Skrevet

Hei, og takk for svar!

Ja, det begynte med at jeg og vennen min spøkte med at det var lenge siden jeg hadde hatt noe på gang med noen og at jeg begynte å bli "desperat". Så skulle vi ha fest den helgen og vennen min lurte i den forbindelse på å invitere denne fyren, dersom jeg likte han. Så jeg føler liksom allerede at jeg er "pushy".. Men har jo ingenting å tape, så får bare hoppe i det. Får prøve å treffe han igjen gjennom vennen min først, ellers dør jeg vel av skrekk...

• 2 uker senere...
Gjest brutal_mann
Skrevet

Norge i dag er så kaldt og kynisk at om du ikke prøver å gripe fast i det første av drivved du ser, så er veien allerede brolagt for deg rett inn i ensomheten.

Skrevet

Hvis denne vennen din inviterer ham, kan jo ikke du noe for det. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...