Gjest lrs Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Har fått tilgang på en boksesekk i et treningsrom. Vet ikke vekt eller noe på den annet enn at jeg fikk sinnsykt vondt i tåa av og sparke til alt jeg kunne Er det noen som har erfaring med banke opp en sekk her inne? Forstår at det tar på kondisen og kraft. Men skjønner ikke helt greia.. er det noen teknikker osv? Takker for svar
Gina_ Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Har fått tilgang på en boksesekk i et treningsrom. Vet ikke vekt eller noe på den annet enn at jeg fikk sinnsykt vondt i tåa av og sparke til alt jeg kunne Er det noen som har erfaring med banke opp en sekk her inne? Forstår at det tar på kondisen og kraft. Men skjønner ikke helt greia.. er det noen teknikker osv? Takker for svar Generelt skal du jo enten sparke med tåballen, vrist eller kanten av foten på langs om du skjønner. Med litt trening blir det mindre vondt, men vil kanskje anbefale deg å starte å trene med noe som ikke beveger seg? Har du ikke teknikken inne, kan du fort skade deg, som du erfarte. Å sparke alt man kan er ikke det lureste før man vet hvordan man sparker riktig. Kan ikke svare på resten, men håper du finner ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå