Gjest Muppi Skrevet 22. september 2003 #1 Skrevet 22. september 2003 Kan noen anbefale en flink stylist/frisør i oslo? Når er det normalt å gjøre avtale med frisør?, og kan de komme hjem til deg bryllupsdagen?
Pusekatt Skrevet 22. september 2003 #2 Skrevet 22. september 2003 Thomas Mørk, Studio Alf på Frogner! Har vunnet NM i brudefrisyrer flere ganger - virkelig flink!
Gjest Bride ( ulogget ) Skrevet 22. september 2003 #3 Skrevet 22. september 2003 Vi har booket BC ( Se link til høire på side ) til å hjelp oss med brylupet. Jeg skall ha stylist till å jøre sminke og hår på meg hjemme hos oss, og det er ordnet av BC. Bride'en ( About to see the shape of our wedding!! )
Gjest Muppi Skrevet 22. september 2003 #4 Skrevet 22. september 2003 Pusekatt, vet du hva han tar for sminke/hår??
Pusekatt Skrevet 22. september 2003 #5 Skrevet 22. september 2003 Pusekatt, vet du hva han tar for sminke/hår?? Jeg vil vel tro det er litt individuelt, avhengig av hvor avansert frisyre du skal ha, oim du skal ha festet slør og/eller tiara osv. Han sminket og stylet meg til galla, husker ikke nøyaktig hva jeg betalte for det, men lurer på om det var rundt 1400 eller noe sånt. Brudestyling tror jeg pleier å være litt dyrere enn "vanlig" feststyling, men du kan jo ringe og høre!
14062003 Skrevet 22. september 2003 #6 Skrevet 22. september 2003 Jeg vil igjen anbefale Katinka på Byporten. Hun jobber for Leslies. Dessverre er det på et senter og ikke særlig "brudekoselig", men hun er kjempeflink! Jeg betale 1500kr for hår og sminke. Bilder kan sees på hjemmesiden min.
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #7 Skrevet 23. september 2003 Jasmin som jobber på "På håret" i Bogstadveien er kjempeflink. Der er det eget VIP rom også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå