Azure Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Jeg kjøpte meg akkurat sims 3. Har spilt mye spill nr 2 og syntes det er kjempe artig. Leste sikkert igjennom hele the sims 3 tråden her og virket ikke som noen andre hadde hatt problemer med dette. Men da jeg skulle til å spille. Eller første gang jeg skulle bygge trapp, kom det slike lange svarte oggrå streker. Skjønner ingenting, det går ikke bort igjen heller:( Skjedde først bare når jeg skulle bygge trapp. Da jeg skulle gå inn på et annet hus kom det slike lange streker over igjen:( Noen som har en ide om hva jeg bør gjøre?
Azure Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. juni 2010 Ingen som vet hva som kan være galt? Skikkelig deppa av dette:P Begynte å lure på om PCen min var for dårlig, men virker som alt går greit ellers. Det er bare når jeg beveger pekeren blir alt helt rart. Om jeg beveger den bort på huset ser det ut som det er helt smadret, men man kan se noe under. Skjer ikke når jeg bare ser ut over nabolaget! Prøvde og reinstallere, men enda det samme problemet:(
iskaffe Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 For det første: Har du sjekket at din pc går overens med de spesifikasjonene spillet trenger? Her kan du sjekke dette: http://www.systemrequirementslab.com Det høres ut som om grafikk kortet ditt er litt for dårlig, men det kan være noe annet. For det andre: Sims3 har en del bugs, derfor kan det lønne seg å laste ned oppdateringer eller slike bug-fixes via nettsiden deres. Håper du finner ut av det! Husker hvor deprimerende det var da jeg ikke kunne spille Sims2 på min gamle maskin.
Nausicaä Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Prøv å still ned alle innstillinger til "low" etc. Det er nok maskinen din som sliter litt.
Azure Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2010 Har prøvd å skru ned alle innstillingen på det laveste. Men fungerte ikke det heller:-/ Syntes det er så rart at dette skal komme når det virker som alt annet fungerer, greit. Hadde ingen problemer med å lage simmer. Det gikk helt fint å bygge hus, til jeg skulle sette inn trappen og da plutselig begynte dette å komme:( Alt fungerer som normalt. Det er bare deler av bildet som blir overlappet av disse "strekene" Har bare lastet opp de oppdateringene som kommer opp på hjemmesiden når man starter opp. Er det noe annet jeg burde kikke på? Eller er bare dataen min for dårlig kanskje:(Tenkte den skulle fungere siden var såpass ny:P Men når jeg leste igjennom sims forumet kan det jo virke som det skal mye til. Jeg har en Acer Aspire Timeline 4810TZG SU4100 4GB 14" HD LED, 500GB, Win 7. Har ikke greie på alt det som skal sjekkes for at den skal fungere jeg...hmm
FantasDick Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Jeg tror du har ett GMA 4500mhd kort i pc'n din, og det vil jeg tro kan være for dårlig/svakt for Sims 3. Det eneste jeg kan komme på som du kan gjøre er å lukke alle andre programmer mens du spiller og sette innstillinger i spillet på low, lavere oppløsning og mindre details men det hadde du jo allerede testet..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå