Miss Li Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Føler at det er noe nytt som skjer hver syklus nå etter at jeg for to syklser siden tok en pergotime-kur. Forrige syklus startet med min aller verste menssmerte i hele mitt liv. Denne gangen har jeg nå midtveis fått små blødninger. Har vært av og på litt på papiret i to dager. Dette startet på dag 17 i syklusen. TROR jeg hadde eggløsning ca dag 14/15 (litt ustabile sykluser.. derfor pergotime-kuren for et par sykluser siden) og hadde sex noen dager før og på dag 15 før jeg reiste bort noen dager. Hva er dette? Jeg har aldri pleid å spotte sånn før (iallfall før pergotime). Blødning 2 dager etter eggløsning er vel aaaltfor tidlig til å være festeblødning? Er slik spotting vanlig etter pergotime?
ebitt Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Av og til kan det være litt blod når man har eggløsning! Kan det være det du hadde?
Miss Li Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 Selv om jeg aldri har pleid å blø i forbindelse med eggløsning, så har jeg tenkt muligheten for det. Men blør man da den lille blødningen over 2 dager?
ebitt Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Har hatt det selv ett par ganger, men husker ikke om det var bare en gang eller om det varte ett par dager.. Uansett er det vel for tidlig med festeblødning etter 2 - 3 dager. Men det tyder på en "solid" eggløsning så får krysse fingrene for at det klaffet med den Har du hatt noen bivirkninger av pergoen da? Er selv på tredje runde nå å har hoppet over pausemnd denne gangen. Er lettere sinnsyk innimellom. Hetetokter, humørsvingninger å generelt hormonell Endret 2. juni 2010 av ebitt
Miss Li Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2010 Har ikke opplevd så innmari mange bivirkninger nei, men kanskje denne blødningen er det? Jeg har fremdeles litt blod og nå har det gått omtrent 4 dager, og det murrer fælt "der nede". På begge sidene stikker det kraftig flere ganger. Skjønner ikke noe av det iallfall. Den første syklusen etter pergo hadde jeg bare "brun" menstruasjon. Kjempelite, og var veldig rart. Den andre syklusen etter pergo hadde jeg den vondeste mensen i manns minne... (iallfall i mitt minne.. hehe) og nå er jeg på tredje syklus. Jeg har ikke merket noe psykisk.. TROR jeg ikke iallfall. Kan bli rimelig tullete i pms-tider uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå