Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Ser at skjønnhetsbloggerene er veldig begeistret for kostene fra Sigma. Er de virkelig like gode som de fra mac?
Lilandry Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jeg synst de er veldig gode! Det eneste er at jeg merker nå at den store pudderbørsten røyter litt, enda jeg ikke har hatt de så lenge... Men jeg har hørt flere som har sagt det om den. Endret 2. juni 2010 av Lilandry
Perledrøm Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 De kompakte kostene til ansiktet røyter en del, men jeg synes allikevel de er verdt sin vekt i gull. Kostene til øynene er råbra, og er spesielt glad i Premium-kitet. Hvis du ikke tar sjansen på koster som kan røyte, bør du holde deg unna de store pudderkostene.
Mari90 Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Jeg elsker mine!!! Har complete professional settet, og reisesettet. Eneste som har røytet hos meg er SS150 i reisestørrelsen, faktisk Har hatt begge siden i høst, og kunne ikke tenkt meg å leve uten dem... hehe
Gjest Heidila Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Noen av sigma kostene er bedre enn mac sine ! Men noen av mac er bedre da. Men er absolutt en bra investering å kjøpe complete kittet deres! Får mye for pengene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå