Gjest Lise Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Når datteren min kommer fra barnehagen er hun skikkelig møkkete, som de fleste unger er. Hun er skitten helt under tåneglene, og dette får jeg ikke bort. Hvordan gjør dere? Det ser jo helt teit ut, ser jo ut som hun ikke har badet7dusjet, men det har hun. Noen tips til meg? Hun lar meg ikke prøve å få det bort engang, hun sier det gjør vondt, for neglene er jo ganske korte.
Gjest Eurodice Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Når datteren min kommer fra barnehagen er hun skikkelig møkkete, som de fleste unger er. Hun er skitten helt under tåneglene, og dette får jeg ikke bort. Hvordan gjør dere? Det ser jo helt teit ut, ser jo ut som hun ikke har badet7dusjet, men det har hun. Noen tips til meg? Hun lar meg ikke prøve å få det bort engang, hun sier det gjør vondt, for neglene er jo ganske korte. Har du forsøkt med en myk neglebørste, eller annen slags børste?
Prestekrage Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Kjøp en tannbørste,som du bruker til sånt. Funker som gull!
Harlekin Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Kan du ikke bare la det være da? Det følger vel med når du klipper neglene når de blir lengre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå