Spiralis Skrevet 2. juni 2010 #1 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Dere som følger med på det.. ... Jeg syntes damene har på seg ganske mye ulikt, men jeg syntes damene er ganske så sexy i år... Enten så har jeg bare dårlig hukommelse... eller så er jeg bare litt ekstra vårkåt ... eller så er det et eller annet ved moten i år som er mer sexy enn de siste årene... Jeg klarer ikke å sette fingern på hva som er seky i år, men kansje noen av dere som følger med på det kan fortelle meg.. Syntes vel å erindre at jeg syntes mange damer gikk rundt i rimelig "gravide" klær sist sommer og at det muligens er mer ettersittende topper i år .. vet ikke :klø: Endret 2. juni 2010 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 2. juni 2010 #2 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har fått med meg at "boyfriend" shorts er populært. Gladiatorsandaler, kilehæl, skjorter, klær i olastoff. Er det bare meg, eller går vi rundt som en feminin kopi av mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå