Gjest Undrende Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Hei! Jeg har hatt et forhold i 1,5 år hvor det har vert masse krangel å bråk. For noen mnd siden sa jenta mi at hun har mistet følelser for meg og men har litt igjen. Uansett det ble slutt. Hun sier hun ønsker vi skal være venner, og har fortsatt ikke så mye imot å ha sex. Vi møtes av og til, men på mitt forslag.Problemet mitt er at jeg fortsatt har sterke følelser for henne, og kontaker henne for mye. Hun synes det er greit at jeg kontakter henne, men jeg får på en måte ingen ting igjen. Hun prioriterer venniner, fest og flørting med andre. Hun sier at hun ikke er klar for noen andre, så jeg håper jo på det beste. Jeg ønsker henne tilbak, men er kankje ikke noe håp, bør jeg gi opp? Hvordan bør jeg forholde meg?
Gjest Huffsa Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Kutt kontakten, prøv å kom deg videre og for all del IKKE ha sex med henne!
Gjest mari Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Du må nok bare komme deg videre. Hun holder sikkert fast i det lille hun gidder - det er alltid rart å skulle slippe taket på noe som har vart såpass lenge. Jeg sa til eksen min at nå var det nok - hadde mine grunner - men at vi kunne prøve å være mer fra hverandre og se hvordan det gikk. Jeg fant ut at jeg ikke ville mer, men det var vanskelig å gi slipp så brått, men til slutt valgte jeg å bare kutte han ut. Så jeg tror nok hun bare holder fast - hvem vil ikke ha tilgang på et "nestenforhold" og samtidig gjøre som man vil? Og så en klisje: Det finnes flere der ute - og ikke minst, noen som fortjener det du har å gi og vil gi tilbake til deg:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå