Sasha Sasha Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Hei jeg har kjempestore problemer med å kaste ting eller se andre kaste ting for den saks skyld.. Så igjenom klær som lå på lofte i går og herre jesus haugen var så stor at jeg viste ikke hvor jeg skull gjøre av meg... Jeg er glad i klærne selv om de fleste nesten ikke er brukt... Jeg jobber på folkehøyskole og lurte på om jeg skulle plukke ut de klærne som ser mest ok ut og selge de til studentene og gi pengene til et godt formål? Men hvor mye skal jeg ta for klærne 50 kr for t-skjortene og 200 for kjolene eller er det litt mye eller kan jeg ta mer? Hva mener dere. Hvordan ville dere sett på en person prøver og få solgt klær de har brukt?
Inx Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Du kan jo gi klærne som du ikke kommer til å bruke til freetex?
Gjest Raptuza Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Veit ikkje heilt om studentar har så god råd at dei kan kjøpa klærne du ikkje har bruk for. Syns det blir litt feil målgruppe. Kva med å annonsera på finn.no? På mote.no er det og et "torg" der ein kan selgja brukte klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå