Gå til innhold

Flere som irriterer seg over manglende tilbakemeldinger fra "leverandører"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mye logistikk når man skal arrangere bryllup! :) Det aller meste er kjempekos å holde på med.

Men det er èn ting jeg virkelig irriterer meg over.. Både solisten i kirken, bandet og han som stiller med "bryllupsbilen" er utrolig trege med å gi tilbakemeldinger!

Jeg synes jeg purrer og purrer og de lover å svare, men jeg hører ingenting. Jeg har allerede fått bekreftet dato og sånn men jeg blir litt urolig når de er så vanskelig å få tak. Når det gjelder solisten så trenger jeg å vite om hun vil at jeg skal ordne med noen som spiller et instrument ved siden av... ikke svar.

Jeg har bedt han med bilen om å sende en epost med bekreftelse på dato samt konto for innbetaling... han lover å gjøre det, men det skjer ingenting.

Når det gjelder bandet så vil jeg avklare litt ang spilleliste og brudevals... ikke svar.

Jeg skjønner selvsagt at vårt bryllupet ikke er like viktig for dem... MEN vi betaler dem faktisk mye penger og det er vel fremdeles vanlig folkeskikk å svare??

Jeg blir nervøs av å ikke få tak i dem... tenk om de plutselig trekker seg?

Jaja... måtte bare få ut litt frustrasjon.

Videoannonse
Annonse
Gjest Pippelipp
Skrevet

Helt enig! GRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har samme problem og holder på å gå på veggen.

Skrevet

Ja dere er ikke alene. Jeg er helt facinert av hvor dårlig tilbakemelding enkelte gir. :rolleyes:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hadde det akkurat på samme måte, da med "leverandørene" av lokale og mat. Etterlyste igrunnen bare en skriftlig bekreftelse, samt informasjon om når detaljene skulle planlegges, men fikk ingen svar, hverken på mail eller telefon (damen var alltid i et møte osv). Tror vi ventet 2 måneder fra jeg etterlyste bekreftelse første gang, til jeg endelig fikk snakket med en annen, som heldigvis kunne bekrefte at bookingen var registrert, samt at detaljene pleide de å bestemme ca 3 måneder før bryllupet. Men jeg venter fortsatt på mailen med den skriftlige bekreftelsen... stresser ikke så mye med det nå, har vel innsett at selv om det er årets viktigste dag for oss, så er det den siste av en masse viktige dager for arrangørene (bryllupet er i desember).

Skrevet

Ja, her er vi nok alle i samme båt - av alle leverandørene er det vel garantert noen som er treige, dumme, uhøflige osv. Det gjelder heldigvis ikke alle, men det er overraskende mange det tar tid å høre fra.

I tillegg til en leverandør som har vært treg med tilbakemelding, er jeg f.eks. overrasket over at vi var de første som spurte lokalet om eksakte mål på festsalen og bordene - hadde det vært meg ville jeg hatt alle mål med måltegninger og forskjellige eksempler på bordoppsett, men de måtte faktisk gå og måle. Er det bare jeg som er perfeksjonist?

Skrevet

Ja, her er vi nok alle i samme båt - av alle leverandørene er det vel garantert noen som er treige, dumme, uhøflige osv. Det gjelder heldigvis ikke alle, men det er overraskende mange det tar tid å høre fra.

I tillegg til en leverandør som har vært treg med tilbakemelding, er jeg f.eks. overrasket over at vi var de første som spurte lokalet om eksakte mål på festsalen og bordene - hadde det vært meg ville jeg hatt alle mål med måltegninger og forskjellige eksempler på bordoppsett, men de måtte faktisk gå og måle. Er det bare jeg som er perfeksjonist?

Hehe... vi har også vært i lokalet og målt opp bord og avstander. :) Men vi skal ordne alt av duker og pynt selv.. så da må vi jo vite målene.

Skrevet

Hos oss ordner de bord og dekker opp.

Vi trenger en tolkeboks i et hjørne, og fikk beskjed om at det skulle gå greit med det bordoppsettet de hadde foreslått, men det gjør det ikke etter oppmåling. Godt vi sjekket det, for å si det sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...