Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det dummeste sjekketrikset/kommentaren dere har opplevd?

Jeg opplevde forleden dag, da jeg stod i kø i kassa på meny, at er fyr som stod rett bak meg slengte en pakke med do-rull på rullebåndet og sa : Tror du det her er nok!? ;-)

Jeg visste ikke hva jeg skulle si, men jeg begynte å le litt, hehe ... mens jeg fortet meg å betale, og gikk. Eller var det dumt? Kanskje dette var mannen i mitt liv, kanskje jeg burde ha blit med på spøken og kommet i prat med han? Jeg er singel, da, men jeg er også veldig sjenert. Men jeg fikk noe gøy å fortelle vennene mine om ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For ikke lenge siden spurte en fyr meg om "jeg alltid hadde vært sånn?"

- Sånn hva da? sier jeg.

- Så pen:)

Haha, hyggelig da, men litt lættis:)

Endret av rosaprosa
Skrevet

Har de siste ukene fått flere " How you do'in? ;) "

Trodde ikke at folk brukte denne etter å ha sett Friends, det burde de i allefall ikke :P hehe

Gjest gjest
Skrevet

den beste jeg har fått noengang var på en utekonsert hvor det regnet. Var en fyr vedsiden av meg som så lenge på meg og sa, du ser så kald ut, det er plass for a varme seg i buksene mine. hehe . jeg knakk bare sammen i latterkrampe, er fortsatt det beste sjekketrikset noensinne

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

I taxi-kø i Sandvika: hei, kan jeg ta deg i ræva? sjarmerende mannfolk i Bærum gitt..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har kondom, blir du med på stranda?

Skrevet (endret)

Var på et utested i Oslo da det kom bort en kar og spurte om jeg ville bli med han på seiltur dagen etter :gjeiper: Syntes nesten den var litt søt, så måtte jo bare le av det... Selvom jeg takket nei til seilturen

Endret av Gummiloppa
Gjest Gjest
Skrevet

Hørt i fylla: Vil du være med hjem å spise pizza og pule?

Gjest Whitelines
Skrevet

Sjekketriks har en tendens til å gjøre meg ganske ukomfortabel. Men noen ganger er de så patetiske at jeg må bare le. Har piercing i leppa og denne får ofte stor oppmerksomhet av gutter, særlig ravende fulle fyrer på byen. Har hørt sikkert hundrevis av kommentarer, men det var én som skilte seg litt ut en gang. Var i Oslo og skulle hjem. Mens vi stod å ventet på nattbussen kom en fyr bort å sa:

"Kan jeg smake på piercingen din?"

Han fikk nei som svar, men den var jo egentlig litt smågenial :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...