Supramundane Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Hvor har dere bestilt takkekort? Jeg finner ingen kurante plasser å gjøre det føler jeg, de kan gjerne være klassiske - bare jeg får takket er det egentlig greit.
Gjest Pippelipp Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har laget mine selv. Kjøpte blanke kort i en farge som passet og laget pynt på og limte inn bilde. Er veldig fornøyd
hegejenta30 Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Hvor har dere bestilt takkekort? Jeg finner ingen kurante plasser å gjøre det føler jeg, de kan gjerne være klassiske - bare jeg får takket er det egentlig greit. Har du sett på elitefoto.noog japanphoto.no? Elitefolto leverer hjem til deg (pr post) på tre-fire dager - og de har masse ulike muligheter. Brukte de til inviatsjonene våre. Satte sammen en collage av bilder av meg og min kjære i 15*15 (vha photoshop) og fikk dette fremkalt/trykt av elitefoto. De selger også mapper/konvolutter om man ønsker det til bilder på 15*15. Jeg vet jeg kommer til å sette sammen noen kollager av brudebildene og sende til de som skal ha takkekort etter bryllupet og får det trykt opp hos Elite foto. Endret 2. juni 2010 av hegejenta30
Supramundane Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2010 De fotokortene hos Elitefoto, er de brettet eller hva? Jeg finner ikke ut noen informasjon om annet enn fremsiden. Det er sånn at man kan skrive på baksiden eller inni?
Frøken Mitzi Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 (endret) www.nfoto.no har også mange alternativ. Endret 2. juni 2010 av Frøken Mitzi
fru sp Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Vi får de laget hos fotografen som tar bildene av oss på bryllupsdagen De har mange utrolig fine alternativer!!
Jade Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Vi kjøpte bare sånne "mapper" og satte foto inni og skrev personlig melding. Et billig alternativ er å laste ned bryllups-digiscrap-kit og lage et i 10x15 el.l. og "fremkalle" det som vanlig bilde
hegejenta30 Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 De fotokortene hos Elitefoto, er de brettet eller hva? Jeg finner ikke ut noen informasjon om annet enn fremsiden. Det er sånn at man kan skrive på baksiden eller inni? De kommer gjerne i mapper (bestilles i tillegg eller kuttes til selv) - da er det jo enkelt å skrive ved siden av bildet. Noen av fotokortene er det jo satt av skrivefelt på - som ikke er helt min favoritt da... Og mener de kommer med konvolutt (uten mappe). (Husker ikke for å være ærlig)
fruBeist Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 De fotokortene hos Elitefoto, er de brettet eller hva? Jeg finner ikke ut noen informasjon om annet enn fremsiden. Det er sånn at man kan skrive på baksiden eller inni? 15*15-kortene hos Elite Foto er "bare" framsiden. Ikke mappe. Du kan enten lage til en montasje selv, med det du ønsker av tekst på (ved bruk av f.eks photoshop) eller du kan laste opp et eller flere bilder i en av malene du finner på elitefoto.no Du finner kort i flere størrelser enn 15*15 cm. Ingen av disse er med mappe. Noen av malene er det e forhåndsbestemt tekst på, og de fleste kan du sette inn din egen tekst på. Greit å slippe og skrive en haug takkekort for hånd
Zess Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 Allier deg med en venn som kan Indesign eller noe web-kreativt, og send ut takken på mail i stedet. Selv er jeg drittlei av alle disse papirbitene som hoper seg opp. Går rett i søpla uansett.
Supramundane Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2010 Vi endte opp med nfoto.no og er vveldig fornøyd! Allier deg med en venn som kan Indesign eller noe web-kreativt, og send ut takken på mail i stedet. Selv er jeg drittlei av alle disse papirbitene som hoper seg opp. Går rett i søpla uansett. Jeg tviler på at flertallet av de jeg skal gi takkekort til føler det sånn, har en mistanke om at "folk flest" syns det er fint å få et takkekort i posten!
Gjest Pippelipp Skrevet 14. juni 2010 #12 Skrevet 14. juni 2010 Allier deg med en venn som kan Indesign eller noe web-kreativt, og send ut takken på mail i stedet. Selv er jeg drittlei av alle disse papirbitene som hoper seg opp. Går rett i søpla uansett. Jeg fikk takkekort fra venninna mi på mail og det syntes jeg var kjempesynd, jeg kunne godt ha tenkt meg å stille opp bildet en stund og gledet meg litt ekstra for dem.
Jade Skrevet 14. juni 2010 #13 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Jeg liker også godt å få takkekortet på "ordentlig". Tenk hvis man skulle sende gratulasjonskortet på mail også. Sikkert mange fornærmede bruder da, samtidig som det selvsagt er de som kaster de rett i søpla etter den store dagen Endret 14. juni 2010 av Jade
annel Skrevet 6. januar 2011 #14 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har laget mine selv. Kjøpte blanke kort i en farge som passet og laget pynt på og limte inn bilde. Er veldig fornøyd Dette har jeg også lyst til å gjøre! Hvor bestilte du bildet? Jeg har nemlig lyst til å bruke de samme kortene som vi brukte til invitasjonene, så får jeg brukt de opp, og jeg syns de er ganske pene og enkle i tillegg. Men de er 14 x 14, og de fleste stedene jeg har funnet kvadratiske bilder kan man kun fremkalle i 15 x 15.
Anglofil Skrevet 6. januar 2011 #15 Skrevet 6. januar 2011 Vi skal kjøpe våre gjennom Vistaprint. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå