Gjest Nissemann Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Kort fortalt så har samboeren vært utro med en hun skrev med på nettet, jeg ante uråd men fant ikke ut det før det var forsent. Tidlig i Mars fikk jeg tatt henne hjemme hos han hvor hun sa hun skulle avslutte kontakten. Iom at jeg har vært ufin og en dårlig samboer selv valgte jeg å gi henne en sjanse og tilgi. Hun lovte å kutte all kontakt. Jeg følte aldri at hun kuttet all kontakt og 2 måneder etter på fikk jeg sjekket spesifisert faktura og der var det mye sms osv. Hun ble rasende fordi jeg snoket mm, jeg spurte spiller det noen rolle hvordan jeg fant ut dette? det er handlingene du har utført som er håpløse, jeg så røyk og lette etter flammene. Vi hadde ifølge henne et meget bra sexliv og jeg er den beste partneren hun har hatt, så dette forholdet handler kanskje mer om "å ha noen å prate med" Denne mannen er ene og alene eneste årsak til å vi har store problemer idag, hun sier de ikke møtes med bare melder hverandre osv. Han gikk fra sin samboer/kjæreste da hun var gravid uten å kjempe for forholdet, samt at han er en "nettbruker" av rang, hadde jeg oppført meg slik hadde jeg blitt drept, men hvorfor er det spennende når det er andre menn? Jeg har bedt henne kutte kontakten, noe hun sier hun vil gjøre om litt, men det virker som om det ikke kommer til å skje. Pga dette har jeg blitt en "kotrollfreak" slik at jeg vet de ikke kan ha møttes noe særlig og ikke etter rundt 20.04.10 jeg har sagt at vi aldri kan reparere forholdet om hun har kontakt med han og det skjønner ikke hun fordi det ikke er et problem for hun med den kontakten i forhold til hennes følelser for meg. Hun vil at jeg skal flytte ut en periode for å vekke følelsene til meg igjen, men hvordan kan jeg det om hun ikke kutter kontakten med han? Hun lover å kutte kontakten om jeg flytter ut en periode. Det er 2 barn i vårt forhold, hun hadde en før hun møtte meg og vi har et barn sammens, så dette begynner å bli håpløst. Min samboer har vært deprimert i vinter og dette kan ha vært flukt fra virkeligheten som hun ikke lenger vet hvordan hun skal håndtere dette lengre...... hun sier hun ikke vil bli sammens vedkommende, men hun vil heller ikke gi slipp, kin om jeg flytter ut en periode. Er jeg dum om jeg blir, flytter for en tid, bør jeg "get the fuck out for good" barna vil lide om jeg flytter, spesielt han som jeg ikke er biologisk far til. Prøv å se saken med 2 øyne jeg er ikke perfekt, heller ikke min samboer, hun har hatt det tungt i vinter.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Ok, så du var ufin mot henne engang, og hun ble deprimert og fikk kontakt med en fyr på nettet, og da du fant ut av det tilga du henne fordi du hadde vært ufin mot henne tidligere, hva hadde du gjort som var så ufint? Viss hun er deprimert pga deg, så kanskje du skal bare flytte for deg selv en liten stund, for det kan hjelpe på henne så hun finner følelsene igjen for deg. Det at hun har tatt kontakt med en ny mann, er noe kvinner gjør når de mangler noe i forholdet, slik som oppmerksomhet og at de vil føle seg spesiell osv. Men du bør ikke gi opp så lett, siden dere har barn sammen. Alle forhold har sine dårlige perioder, og det er da man må kjempe. Så ikke gi opp! Viss dere lager en avtale, der du flytter ut, og hun har ikke lov til å ha nett-fyren på besøk, så vil hun etter en liten stund finne ut at det er deg hun vil ha. Kanskje dere kan finne igjen spenningen i forholdet, for det virker som om gnisten er borte...
Havbris Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Dette har jo blitt en fullstendig uoversiktelig situasjon for deg TS, og jeg har ingen problemer med å skjønne at du er ganske fortvilet. Du har valgt å tilgi henne, det blir ditt ansvar i forholdet videre. Men det finnes noen forutsetninger for tilgivelsen, og det ansvaret hviler på henne: nemlig det at hun må kutte kontakten helt med den mannen hun var utro med. Hvis hun ønsker at du skal klare å opparbeide tillit og trygghet i dette forholdet nå, så har hun ikke noe valg. Med mindre hun ønsker å avslutte forholdet til deg, men er for konfliktsky og feig til å legge dette på bordet. Jeg synes du skal spørre henne om det er det hun egentlig vil.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Kom deg til helvete ut. Du lar henne rævkjøre deg og utnytte deg. Sett deg i respekt mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå