Stor&Sterk Skrevet 2. juni 2010 #1 Del Skrevet 2. juni 2010 det lurer jeg på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor&Sterk Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 2. juni 2010 det lurer jeg på.... Hvordan virker dette med multisitat ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor&Sterk Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvordan virker dette med multisitat ? Kan jeg ikke sitere to innlegg....ser at andre får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor&Sterk Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 2. juni 2010 Kan jeg ikke sitere to innlegg....ser at andre får det til hummm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 6. juli 2010 #5 Del Skrevet 6. juli 2010 hummm Prøver jeg oog ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 6. juli 2010 #6 Del Skrevet 6. juli 2010 hummm hummm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 8. juli 2010 #7 Del Skrevet 8. juli 2010 Prøver jeg også. Når jeg trykker på knappen så blir den grønn. Ok, hva gjør jeg så? Har slettet cookies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 8. juli 2010 #8 Del Skrevet 8. juli 2010 Kan jeg ikke sitere to innlegg....ser at andre får det til hummm Prøver jeg oog ... Ja!!! Der gikk det! Måtte bare bruke full editor. Strevet med det i noen mnd nå. Smartingen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cat_girl Skrevet 25. juli 2010 #9 Del Skrevet 25. juli 2010 det lurer jeg på.... Måtte bare teste jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 25. juli 2010 #10 Del Skrevet 25. juli 2010 det lurer jeg på.... For å sitere flere personer trykker man på "multisitat" på de inleggene man vil sitere før man trykker på svar på inlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. august 2010 #11 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) For å sitere flere personer trykker man på "multisitat" på de inleggene man vil sitere før man trykker på svar på inlegg. funker dette? Edit. jippiiii, jeg ifkk det til!!:D Endret 14. august 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #12 Del Skrevet 14. august 2010 funker dette? Edit. jippiiii, jeg ifkk det til!!:D javel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #13 Del Skrevet 17. august 2010 For å sitere flere personer trykker man på "multisitat" på de inleggene man vil sitere før man trykker på svar på inlegg. Hmmm... funker dette? Edit. jippiiii, jeg ifkk det til!!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. august 2010 #14 Del Skrevet 17. august 2010 ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. august 2010 #15 Del Skrevet 17. august 2010 Måtte bare teste jeg og. ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. august 2010 #16 Del Skrevet 17. august 2010 hm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. august 2010 #17 Del Skrevet 17. august 2010 javel heu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enchanted Skrevet 29. august 2010 #18 Del Skrevet 29. august 2010 Hmmm... får det ikke til jeg..når jeg trykker på multisitat så kommer det opp svarboks med en gang..får ikke trykket på multisitat på flere svar samtidig, hvis dette var forståelig for noen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simarie Skrevet 1. september 2010 #19 Del Skrevet 1. september 2010 det lurer jeg på.... Forsøker å sitere her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simarie Skrevet 1. september 2010 #20 Del Skrevet 1. september 2010 det lurer jeg på.... ok Ok, sitering gikk bra Tester multisitat også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå