Gå til innhold

cm rundt livet

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange cm har du rundt livet, og hvor mye har du rundt hoftene hvis du har målt? Og hva er vanlig for kvinner?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ca 437 cm rundt livet og 740 cm rundt ræva. Og det er vanlig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Slike tråder blir slettet. Men jeg har 69-72 i midjen, 91 på hoftene og 100 på rumpa. Annser meg selv som helt normal.

Finnes ingen norm på hva som er normalt, men kvinnes midjemål skal helst ikke overstige 88cm mtp helsen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 70 cm i livet og 103 cm rundt det bredeste punktet på hoftene/rumpa.

Hva som er vanlig aner jeg ikke; er mer opptatt av hva som er sunt (noe sier meg at de to ikke alltid stemmer helt overens nemlig ;) vervekt er i ferd med å bli et utbredt problem).

Skrevet

Hva regner dere egentlig som livet? Det smaleste punktet, navelen eller over navelen?

Skrevet (endret)

67 rundt det smaleste rundt livet.

94 cm rundt det bredeste rundt hoftene.

Endret av Nikit@
Gjest AnonymBruker
Skrevet

50 rundt livet og hoftene nesten 72

Gjest AnonymBruker
Skrevet

66 rundt det smaleste i livet

94 rundt det bredeste på hoftene

(er 173 og 61kg)

Fant ut at jeg har det perfekte forholdet mellom byste, midje og hoftene også (jeg havnet på 0,7 blank) :gjeiper:

Skrevet

70 cm rundt midja, 90 rundt hoftene.

Skrevet

Sist jeg målte var jeg vel en plass mellom 75 og 78 i midjen, og 107 på det tykkeste på hoftene.

Hehe, har alltid følt meg normalt slank, men du så tykk jeg føler meg når jeg ser de andre målene :ler:

Skrevet

Hehe, har alltid følt meg normalt slank, men du så tykk jeg føler meg når jeg ser de andre målene :ler:

Skjønner at du spøker her, men dette er nok en av grunnene til at slike innlegg som dette ofte stenges.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg lurer også på hvor dere måler? :)

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

71 cm rundt det smaleste punktet rundt livet.

94 cm rundt det breieste punktet rundt hoftene.

Veier 59 kg og er 166 cm.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jøss, er det bare skjeletter på kvinneguiden eller? :sjokkert: Nå er jeg noe overvektig da, men den gangen jeg var slank, var jeg uansett aldri i nærheten av de målene der... Var ca 78-80 cm.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jøss, er det bare skjeletter på kvinneguiden eller? :sjokkert:

Skjeletter og skjeletter, de er vel ikke det, men det er helt typisk for sånne mål-og-vekt-tråder at flertallet av de som svarer er i den slankere enden av skalaen. Vi andre har vel litt mindre lyst til å se målene våre på trykk.
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jøss, er det bare skjeletter på kvinneguiden eller? :sjokkert: Nå er jeg noe overvektig da, men den gangen jeg var slank, var jeg uansett aldri i nærheten av de målene der... Var ca 78-80 cm.

Jeg er vitterlig ikke ett skjelett. Ble attpåtil mobbet på skolen fordi jeg hadde litt mer enn andre, men slank midje har jeg alltid hatt. Er lårer og rumpa som tar kaka bokstavelig talt.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg er vitterlig ikke ett skjelett. Ble attpåtil mobbet på skolen fordi jeg hadde litt mer enn andre, men slank midje har jeg alltid hatt. Er lårer og rumpa som tar kaka bokstavelig talt.

Høres ut som du har fin figur. Smal midje og litt store hofter er pent. Ser lekkert ut med kjoler som er innsvingt i livet eller har belte.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er riktignok 70 cm i livet, men rundt rumpa er jeg 103 cm - og ja, jeg har fett, cellulitter og diverse herligheter der, og er på ingen måte noe skjelett. :ler:

Gjest scorpius
Skrevet

Er 66cm rundt midjen og 78cm rundt hoftene.

Skrevet

Eg er absolutt ikkje noko sjelett, er normalt slank... Omkrets rundt rumpa feks, har eg ikkje turt å måle... Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...