Rumohra Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Hei! Jeg lurer på om noen har lyst til å anbefale meg en øyeskyggeprimer. Pris er ikke så farlig, men det viktigste er at den er god og drøy.
Rosebud Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Urban Decay Primer Potion. Ingen over, ingen ved siden. Jeg har aldri likt øyenskyggeprimere før denne, for følte ikke at de gjorde noe annet enn å ligge der som et ekstra lag. Men denne gjør at øyenskyggen er like fin 12 timer etter påføring. Ikke striper den seg eller noe heller Fås billig på nett.
Britt Banditt Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 NYX sin som du får kjøpt på cherryculture.com syns jeg er god. Øyenskyggen min pleier alltid å stripe seg uansett, men med denne satt den like fint når jeg tok av sminken som når jeg påførte Billig er den i hvert fall også
Mari90 Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Urban Decay Primer Potion. Ingen over, ingen ved siden. Heelt enig! Anbefaler på det sterkeste!
Frøken Helene Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Urban Decay Primer Potion. Ingen over, ingen ved siden. Jeg har aldri likt øyenskyggeprimere før denne, for følte ikke at de gjorde noe annet enn å ligge der som et ekstra lag. Men denne gjør at øyenskyggen er like fin 12 timer etter påføring. Ikke striper den seg eller noe heller Fås billig på nett. Helt enig! På beautybay får du to stk for under 200 kr, hvis jeg ikke husker helt feil.
Rumohra Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2010 Tusen takk for svar! Da prøver jeg Urban Decay sin! Regner med at det blir en "hvorfor har jeg ikke prøvd primer før-opplevelse"...
Rosebud Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Tusen takk for svar! Da prøver jeg Urban Decay sin! Regner med at det blir en "hvorfor har jeg ikke prøvd primer før-opplevelse"... Godt valg En slik aha-opplevelse fikk jeg da jeg prøvde denne.
Perledrøm Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har hørt at ELF sin primer er like god som UDPP, men har ikke prøvd den selv ..
Jade Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er veldig fornøyd med Too Faced Shadow Insurance. Den kommer i tube så det er lettere å få ut alt uten å skjære opp emballasjen.
Gjest Heidila Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 urban decay sin er helt klart langt oppe på listen, men min favoritt er Mac painterly paintpot.Denne dekker misfarginger på lokket samtidlig og striper seg ikke, selv om du ikke legger øyeskygge oppå (!!)
Gjest T.k Skrevet 3. juni 2010 #11 Skrevet 3. juni 2010 Noen som har prøvd e.l.f sin? Er den god, den koster jo bare 17 kr...
pittie Skrevet 3. juni 2010 #12 Skrevet 3. juni 2010 Noen som har prøvd e.l.f sin? Er den god, den koster jo bare 17 kr... Jeg bruker den fast (mineral versjonen). Den er veldig bra, men den streker seg utover dagen om man har oljete øyelokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå