fru sp Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Gifter oss lørdag, verken skoene mine eller sambo sine sko kommer, vært overalt å prøvd å finne nye til meg, men de jeg har likt har de ikke i riktig str. Vinene vi valgte ut, er ikke kommet, men får jo andre, da. Har sykt mye å gjøre disse siste dagene også er sfo i streik, så må hente på skole kl 12. Men, det kunne jammen vært mye værre, så krysser fingrene for det ikke dukker opp noe mer. Flere bryllup som blir berørt av streik? Nå gleder jeg meg veldig!!!!!
Miss Puddel Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 kjedelig med detaljer som går i vasken, men som du sier, det kunne vært værre, det viktigse er jo at du og brudkommen kommer!
hvitstil Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 lov å bli litt stresset da ja, så i dag at de hadde salg på sko i brudesalongen i Drammen (rundt 650kr) så får du sende de andre i retur? Men til syvende og sist er det som du sier, viktigst at dere begge dukker opp. hilsen kontrollfreak
Inx Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Pust dypt inn og innse at bryllupet blir like bra om ikke bedre om dere går barføtt!
LindaM Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Uff, så slitsomt! Ser at vi skal gifte oss på samme dag! Merker stresset litt selv. Har ikke blitt berørt av streiken, men halsen min er ikke helt venner med meg om dagen.. Redd for at jeg kommer til å være forkjølet på bryllupsdagen!! Og det stresser meg veldig. Nå gjelder det å slappe av så mye som mulig de siste 2 dagene Ønsker deg masse lykke til, og håper du finner sko! Det kommer sikkert til å bli en fantastisk dag! Krysser fingra for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå