Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har en katt som er ganske fødeklar.. Og jeg er kjempe spent.. Tingen er det at jeg huske ikke når hun hadde løpetid. Men de siste dagene har hun var kjempe kosete, og fotfulgt oss.. Nå har hun lagt seg til å kassa jeg har lagd til henne, og vil bare ha kos. hun orker såvidt å reise seg opp.

Jeg har aldri fått kattunger før, bare når vi var små. Men da var det pappa som styrte på med de. Og det var utekatter. Dette er en veldig innekatt.. Så jeg er kjempe spent..

Jeg lurer litt på om dette kan være tegn til at ungene kommer nå hvert øyeblikk? Og bør jeg være her for henne, eller kan jeg gå ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Du kan ikke dra ut, tenk hvis pusen begynner å føde, det skjer noe galt, og både mor og barn dør?

Du burde også sjekke ut hvilke dyrleger rundt deg som har døgnvakt, er greit å vite tilfelle det går galt.

Skrevet

Ja der var det jeg også tenkte.. Bare det at jeg har eksamen på fredag, og forberedelse i morgen, og da må jeg på skolen.. Så jeg håper de kommer i dag, slik at jeg kan være her. Hvordan ser jeg om katten skal føde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...