Mia2011 Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Hei! Jeg lurte på om noen hadde tips til butikker jeg kan besøke i Oslo? Kommer selv fra Trondheim, men velger å kjøre ned til Oslo en tur neste uke, får å se på kjole, pynt, innbydelser osv. Syns det virker som om utvalget er mye bedre i Oslo enn hva det er i Trondheim. I forhold til kjoler, gjerne kom med innspill og egne erfaringer av kjøp, eventuell prøving hos de forskjellige butikkene. Er det noen jeg absolutt burde styre unna? Noen butikker du er spesielt fornøyd med i forhold til kakespader, gjestebok osv? Takk for svar :D *jeg har prøvd å funnet noe i arkivet, men noen av trådene er ganske gamle, derfor jeg spør*
Fluffe Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Åssen innbydelser tenker du på. Ferdiglagde,lage selv?
Mia2011 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 Åssen innbydelser tenker du på. Ferdiglagde,lage selv? Det kommer helt ann på hvordan invitasjonene er. Er også på utikk etter bordkort, og mye annet pynt. Tenker på forskjellige butikker som har litt av alt.
Grønt blad Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Det ligger en butikk i Prinsens gate (parallellgate til Carl Johan), ikke langt unna Stortinget. Den har massevis av innbydelser, takkekort og slikt. Husker ikke navn på den akkurat nå, men man ser den fort på høyre side om man spaserer nedover mot Operaen. Panduro har også mye, men det har man vel i Trongheim også. Endret 2. juni 2010 av Grønt blad
Lachesis Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Butikken i Prinsens gate er Decorium. Sjekk nettsiden decorium.no
MissStiles Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Norway Design er også en butikk jeg har hørt flere gifteklare venninner har vært i. http://www.norwaydesigns.no/
Grønt blad Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Norway Design er også en butikk jeg har hørt flere gifteklare venninner har vært i. http://www.norwaydesigns.no/ Papiravdelingen til Norway Designs (i Oslo) er fantastisk. Masse inspirasjon.
lilleGrethe Skrevet 6. juni 2010 #8 Skrevet 6. juni 2010 Papirgalleriet er et skattkammer, ja! Ellers kan du jo også ta turen innom Global Hobby i Pilestredet, ganske langt oppe, på motsatt side av høyskolen. Det er en liten, litt bortgjemt butikk, men de har mye bra (lenge siden jeg har vært der nå, men husker det som en hobbybutikk som har det meste). Ellers finnes det jo masse på nett også - kanskje det kan være greit å få litt oversikt over hva som finnes der ute før du bestemmer deg? Hvis du skal lage bordkort og invitasjoner selv kan vel det være lurt å ha noe i tankene, og så kan du vurdere hva du vil kjøpe på nett og i butikk?
Mia2011 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. juni 2010 Tusen takk for tips! Har kommet hjem fra Oslo, og er kjempe fornøyd. Fant masse, litt har jeg allerede fått med meg hjem, resten er det bare å vente på at postmannen skal komme med :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå