Gjest Elize Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har farget håret flere ganger, men synes fargen fort blir så dårllig. Så nå har jeg lyst å prøve en av dissa shampoene som sier at de skal bevare fargen lenger, men hvilken av disse er best?
Gjest Stachtari83 Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har alltid brukt Elvital Color Vive, -fornuftig pris, fargen holder taalig lenge pluss at haaret blir supershiny
Mari90 Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er fornøyd med KMS California sin for farget hår hvis du ikke bryr deg om dyretesting er Redken sin også god... her er KMS sin serie: http://www.feelunique.com/brands/kms-california/colorvitality
Gjest Elize Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har alltid brukt Elvital Color Vive, -fornuftig pris, fargen holder taalig lenge pluss at haaret blir supershiny Jeg er fornøyd med KMS California sin for farget hår hvis du ikke bryr deg om dyretesting er Redken sin også god... her er KMS sin serie: http://www.feelunique.com/brands/kms-california/colorvitality Hva er ca. pris på produktene og hvor får man kjøpt de? Dere vet ikke om en god hårkur også for farget hår?
Gjest Stachtari83 Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Hva er ca. pris på produktene og hvor får man kjøpt de? Dere vet ikke om en god hårkur også for farget hår? Elvital faar du overalt, paa dagligvarebutikken, Vita, Cubus, H&M etc. Husker ikke nöyaktig pris, men ca 30-40 kr. Mener det finnes haarkur i samme merke.
Mari90 Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 hvis du ser hva jeg skrev, var det en link til produktene hos feelunique igjen; http://www.feelunique.com/brands/kms-california/colorvitality
Gjest SmallTalk Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 For å unngå at fargen falmer må du bruke en fargesikker shampo, og shampoer som egentlig er fargesikre finner du kun blant frisørproduktene. Du får kjøpt fargesikre shampoer på nettet, og noen stikkord er strawberrynet, feelunique, lookfantastic og cheapsmells.com. Jeg personlig liker Joico sine produkter, men har også hørt mye positivt om KMS, Kerastase og Redken.
Rosebud Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Du finner ingen gode shampoer i matbutikken, for å si det slik. De du finner der vil sannsynligvis føre til at fargen falmer fortere, samt ikke gi håret ditt nok pleie. Et fargebehandlet hår trenger ekstra mye pleie! Jeg liker Redken til farget hår! Og Kerastase! Sistnevnte har en super hårkur også. Skal teste noen produkter fra Bumble&Bumble for farget hår så fort jeg får balsamen i posten, veldig spent på dem! Ellers; Kjøpt på nett, mye å spare. Pluss at noen ganger kan du finne store flasker med shampoo/balsam (750-1000ml), som varer i en evighet, og du sparer masse på det. Jeg har kjøpt produkter i litersflasker til samme pris som en 250 ml flaske koster i frisørsalong i Norge... Anbefaler ikke Strawberrynet, de har dårlig utvalg, og har gått mye opp i pris i det siste, men LookFantastic, FeelUnique og Cheapsmells har veldig godt utvalg til gode priser
Lykkelitenen Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 jeg er veldig fornøyd med Toni&guy sin shampo og balsam til farget hår. Den til brunt hår er veldig pigmentert og gir både glans og pleie. Fargen holder godt og den er ikke så ille i pris. God kvalitet. Selges hos en del vitabutikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå