Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har slettet innlegget da jeg føler det blir feil å ta det opp her.

Endret av Mizzlizz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke han er så veldig psykopat akkurat..

Skrevet

Du har vel ødelagt for deg selv her, siden du har involvert deg med en annen kar mens du har kjæreste.

Gjest Levicorpus
Skrevet

Jeg tipper mer på en personlighetsforstyrrelse enn ren psykopati.

Les selv og se om du kjenner ham igjen.

Nettpsykologene

Jeg har vært utsatt for en ren psykopat, det tok veldig lang tid å bygge seg opp igjen. Jeg har familie og venner som har blitt utsatt for mennesker med personlighetsforstyrrelse og det er vanvittig å se hvordan de kan bryte ned, hvor kort tid det tar og hvor lenge deres makt holder.

Kan du få noen å snakke med? Ta en prat med fastlegen din til å begynne med? Prøve å komme til noen samtaler på DPS så du kan bli ferdig med det.

Det er så mye disse menneskene gjør og sier som er helt på siden av vanlig menneskelig oppførsel at det kan være en forvirrende affære å forstå sin egen reaksjon på dem og deres på en selv og det kan være meget vanskelig å lukke døren i ettertid.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når man leser innlegget ditt så ser det ut til at du fraskriver deg et hvert ansvar for dine egne handlinger og forsvarer deg med at han var den slemme. Jeg synes ikke han virker så veldig slem, men jeg var ikke der. Jeg ville også reagert som han når du tydeligvis vil ha i pose og sekk. Først prøvde han å sjarmere deg i senk og når det ikke gikk så ble han sur, hvem ville ikke blitt sur når du tydeligvis bare så på han som tidsfordriv mens du hadde en annen kjæreste i tillegg?

Gjest Gjest
Skrevet

Da du ble interessert i han og kysset han, syns jeg det var rart ikke kjæresten din reagerte mer på det, da han fikk vite det? Bryr kjærsten din seg om deg i det hele tatt?

Jeg vet ikke, men når dere etter hvert begynte å innlede et forhold og du ga han forhåpninger, så er det ikke rart han ble som han ble mot deg? For han var jo forelsket i deg, og du ble nok grepet av det spennende og ble med på leken, men nå er han nok såret, og det at han vet at du aldri vil gjøre det slutt med kjærsten din for å bli sammen med han, gjør nok at han ikke orker å ha kontakt med deg.

Det kan hende du syns det var spennende da det skjedde, men hva føler du nå?

Det hadde kanskje vært lurt å prate med en profesjonell, for tror du ikke får så gode svar her.

Skrevet

Jeg reagerer på hvor egoistisk du virker. Ta ansvar for dine egne handlinger, ts.

Skrevet

Jeg tror han ble skikkelig skuffa over at du ikke valgte han. Han hadde kanskje en drøm om det. Når det ikke skjedde, ble han vel sint, og ønsket at du skulle ha det like vondt som han! Enig med

The Kitten som skriver at du virker egoistisk,

Skrevet

Han fyren er sikkert en kjip fyr ut fra det du skriver.

Men jeg synes du har vært ganske kjip selv. Du har da tatt alle disse valgene selv. Valgt å innlede et forhold til denne fyren bak din kjærestes rygg. Holde han for narr samtidig som du sier du er glad i han og vil ha han.

Hvorfor gjør du dette?

Hadde jeg vært kjæresten din har jeg dratt med en gang jeg fikk høre om det kysset. Dratt, og aldri sett meg tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...