Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, samboeren min sier han er redd for at jeg er avhengig av EOS lip balm. Så når sommeren er over vil han ta den fra meg i 2 måneder! Jeg skal vist få den tilbake når høsten og vinteren setter ordentlig inn...

Prøvde å snakke med han for å forstå logikken bak, men skjønner ingen ting :P Klart jeg bruker lip balm, hver dag og før jeg sovner, jeg har tørre lepper xD Aner ikke hvorfor han er så opptatt av hvilke produkter jeg bruker, men det er ikke bare lip balmen. Han avskyr at jeg bruker solkrem hver dag, har rens, serum, nattkrem og øyekrem :P I følge han er jeg bare avhengig og trenger ikke slikt, for jeg er vakker uansett... Vet jo at han syns det, men jeg er ikke så glad i kviser og hudormer, eller solskadet hud, så jeg bruker produkter og han blir like irritert hver gang vi diskuterer fordi jeg ikke vil slutte å bruke slikt tull.

Han er heller ikke glad i vibratoren min, som jeg godt kan innrømme at jeg er avhengig av. Jeg har bare vanskelig for å komme, men jeg ''får bare lov'' å bruke dusjen for det kan ikke han etterligne?! Vibrator er fyfy fordi det er erstatning for han...

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, egentlig bare få ut forundring tror jeg.

Ville du gått med på å gi opp ting om samboeren din bad deg? Eller er det bare et forsøk på å kontrollere hverdagen min?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Ikke la ham forme deg til en mini-ham. du må være deg selv, og han må lære å være glad i deg for den DU er!

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Han avskyr at jeg bruker solkrem hver dag, har rens, serum, nattkrem og øyekrem :P I følge han er jeg bare avhengig og trenger ikke slikt, for jeg er vakker uansett... Vet jo at han syns det, men jeg er ikke så glad i kviser og hudormer, eller solskadet hud, så jeg bruker produkter og han blir like irritert hver gang vi diskuterer fordi jeg ikke vil slutte å bruke slikt tull.

Ville du gått med på å gi opp ting om samboeren din bad deg? Eller er det bare et forsøk på å kontrollere hverdagen min?

Å ja, så han vil at du skal bli knallrød og solbrent han då altså? Eller er det slik at han helst vil du skal la være å bruke solkrem og unngå sola?

Nei, eg hadde ikkje gått med på å gi opp produkter eg brukte for at eg skulle føle meg vel og se bra ut.

Hadde glatt bedt han ta seg ein bolle.

Tar han fra deg EOS'en, kjøp deg ein ny. Får da være måte på... :kjefte:

Skrevet

Hjelpes.. For en kontrollerende type.

Såklart skal du få bruke alle produkter du vil! Hadde det vært lag på lag med sminke, kunne jeg forstått han litt, de fleste gutter liker jentene mest mulig naturlige. Men de produktene du nevner er jo for å forebygge skader/slitasje på huden, så selvfølgelig skal du få bruke så mye du vil. Han burde jo være glad for det! Ikke deilig å kysse på en med tørre, sprukne lepper.

EOS-lipbalmen synes ikke jeg er noe bra i det hele tatt i forhold til Mentholatum som kjøpes på apotek. Jeg har alltid hatt problemer med leppene, og brukt alskens lepomader, men det var ikke før jeg prøvde Mentholatum at jeg ble fornøyd. EOS sin synes jeg er rett og slett dårlig (hakket bedre enn lypsyl, men...).

Vil du bruke vibrator, gjør du det! Synes du skal si til typen din at han slutte å trenge seg så veldig inn i din sfære. Vibratorer, sminke, hudpleie, lipbalm osv. får da være noe vi jenter får ha for oss selv uten at gutta skal blande seg inn! ;)

Gjest gjest
Skrevet

Du kunne jo prøve å heller ikke barbere legger og sånn på en stund siden han jo ikke liker at du tar vare på kroppen din.

Skrevet (endret)

Har en kompis som er avhengig av lepsyl. Hvis ikkje han tar det på sprekker leppene hans, det er kanskje noe å være obs på ;)

Endret av -L-
Gjest MikeWaters
Skrevet

Nei! Ja! Og ha litt fuckings ryggrad kvinne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...