Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har en del øyenskygger og eyelinere i sterke farger i sminkesamlingen min, gult, neongrønt, knallrosa, men har aldri brukt noe av det, er livredd for å bli seende ut som en sirkusklovn. Har så lyst til å bli mer vågal i sminkeveien, men hvordan bruker man øyenmakeup i knallfarger?
Tusle Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Jeg bruker knallfarger i øyensminken min, stikkordet her er vel å duse sminken godt ut. Dersom du vil starte i det små kan det være fint å legge en farget skygge enten langs nedre eller øvre vippekant. Eneste du skal være obs på er å legge rosatonete skimmerfarger under øyet, da kan man lett ende opp med å se litt sliten ut. Jeg bruker alskens farger, men har alltid i bakhodet at 'less is more', spesielt dersom det er sminke til hverdags, som skal ut i dagslys
CamStatic Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg anbefaler å titte litt her, hun bruker ofte mye knallfarger, og selv om kanskje noe av det blir litt voldsomt, så kan det jo hende du får litt inspirasjon til å gjøre det på din egen måte. Vil også anbefale å øve deg, ta en halvtime foran speilet hvor du bare prøver deg fram og ser om det blir noe pent. Husk også at det er viktig å bruke en god primer, ellers vil øyenskygge bli flekkete, eller fettete. Og uansett hvilken sminke man har på da, så vil det bli stygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå