Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har litt lyst å prøve botox behanlding. Er i begynnelsen av 40 åra, og ser at både sinnarynken og smilerynkene er blitt tydeligere. Likevel er dette en liten terskel å gå over. Leser i blader og aviser at dette er veldig vanlig og mange som gjør det.

Jeg lurer på om det er så vanlig som vi får inntrykk av gjennom mediene. Har du gjort det, eller kjenner noen som har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det er ihvertfall veldig vanlig i Hollywood. Men jeg kjenner ingen som har tatt botox.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjenner noen som har det. Hun ble kjempefin. Vurderer det selv.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt botox mange ganger og kan trygt anbefale det.

Nå holder jeg det vedlike og tar ca hver 6 mnd. Jeg bruker å ta panne, sinnarynke og rundt øynene. Man kan også ta andre steder, som munnviker, over leppene og løfte øyebrynene. Tok en gang rynkene over leppene, men fikk ikke noe effekt der. Man blir stiv og uten mimikk noen uker, men når du ser resultate er det verdt det. Prøver å passe på når det er tilbud rundt omkring, for det er jo litt dyrt. Men sjekk priser, lønner seg. Og gå til en sykepleier ell lege, ikke hudpleier. Lykke til!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt botox mange ganger og kan trygt anbefale det.

Nå holder jeg det vedlike og tar ca hver 6 mnd. Jeg bruker å ta panne, sinnarynke og rundt øynene. Man kan også ta andre steder, som munnviker, over leppene og løfte øyebrynene. Tok en gang rynkene over leppene, men fikk ikke noe effekt der. Man blir stiv og uten mimikk noen uker, men når du ser resultate er det verdt det. Prøver å passe på når det er tilbud rundt omkring, for det er jo litt dyrt. Men sjekk priser, lønner seg. Og gå til en sykepleier ell lege, ikke hudpleier. Lykke til!

Takk for god informasjon. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Hvor mye koster det? Jeg tenker 2 områder.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for god informasjon. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Hvor mye koster det? Jeg tenker 2 områder.

Jeg er 44, begynte å ta det når jeg var 39. Nå har jeg ikke rynker lenger. :) Jeg tar rynkene på overleppa med restylane og juvederm. Prisen på botox varierer veldig, så du må ta en ringerunde. Får som oftest rabatt ved å ta flere områder samtidig.

Tre områder koster fra kr. 5000-6500.

Lykke til, du vil nok ikke angre. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 44, begynte å ta det når jeg var 39. Nå har jeg ikke rynker lenger. :) Jeg tar rynkene på overleppa med restylane og juvederm. Prisen på botox varierer veldig, så du må ta en ringerunde. Får som oftest rabatt ved å ta flere områder samtidig.

Tre områder koster fra kr. 5000-6500.

Lykke til, du vil nok ikke angre. :)

Da har jeg bestilt tid. Var det du som skrev at man burde få det gjort hos en sykepleier? Jeg glemte å spør om utdannelsen til hun jeg har tid hos. Hvorfor er det best med en sykepleier?

Kan jeg også spør hvor ofte du tok i begynnelsen?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg bestilt tid. Var det du som skrev at man burde få det gjort hos en sykepleier? Jeg glemte å spør om utdannelsen til hun jeg har tid hos. Hvorfor er det best med en sykepleier?

Kan jeg også spør hvor ofte du tok i begynnelsen?

Grunnen til at du skal gå til sykepleier ell lege, er fordi dem har medisinsk ekspertise. Botox er en nervegift, og da er det tryggest å gjøre det hos noen som vet hva dem driver med. Skulle det skje noe, at du f.eks. er allergiskk, så er de jo aksperter på slikt. Jeg ville personlig ikke fått satt sprøyter hos en som er utdannet hudpleier.

Virkningen varer i 3-7 mnd, så derfor holder det med to ganger i året for meg. Ventet i 6 mnd før jeg tok det for andre gang.

Kan jeg spørre hvor gammel du er, og hvor du har bestilt time? :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at du skal gå til sykepleier ell lege, er fordi dem har medisinsk ekspertise. Botox er en nervegift, og da er det tryggest å gjøre det hos noen som vet hva dem driver med. Skulle det skje noe, at du f.eks. er allergiskk, så er de jo aksperter på slikt. Jeg ville personlig ikke fått satt sprøyter hos en som er utdannet hudpleier.

Virkningen varer i 3-7 mnd, så derfor holder det med to ganger i året for meg. Ventet i 6 mnd før jeg tok det for andre gang.

Ser det ble noen skrivefeil her :sjenert: men var så trøtt når jeg svarte, og det gikk vel fort. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og har nå vært hos avea klinikken for 2 dager siden. Må si jeg er litt skuffet. "Sinnarynken" i pannen er fremdeles godt synlig... mulig jeg som hadde for store forventninger... Det ble utført av en sykepleier.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og har nå vært hos avea klinikken for 2 dager siden. Må si jeg er litt skuffet. "Sinnarynken" i pannen er fremdeles godt synlig... mulig jeg som hadde for store forventninger... Det ble utført av en sykepleier.

Fikk du ikke noe informasjon av klinikken? Du ser ikke resultatet før det har gått en uke. Først da kan du se om du kanskje trenger påfyll, og dette skal være innbakt i prisen. Du skal derfor ikke betale noe ekstra. Men vent å se noen dager til, du vil nok merke forskjell da. :) Synes det er rart du ikke fikk beskjed om dette, sa hun ikke noe i det hele tatt? Hvor mye betalte du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...