hallingbrud Skrevet 22. september 2003 #1 Skrevet 22. september 2003 Jeg har sett en lekker brudekjole i bryllupsmagasinet, men vet ikke hvilket merke det er. Kanskje noen av dere vet? Det er en kjole uten stropper. Over den er det en kåpe med slep og krage som "står opp". Kåpen lukkes med en knapp foran, og har masse lekkert mønster.
cappocino Skrevet 22. september 2003 #2 Skrevet 22. september 2003 Send mail til bryllupsmagasinet og hør med de hvilken merke det er... Jeg gjorde det samme til et amerikansk brudeblad og fikk svar med linker til hjemmsiden.
camie Skrevet 22. september 2003 #3 Skrevet 22. september 2003 Kjolen du tenker på er en demetrois kjole, nr 734. Legger med linken til kjolen
hallingbrud Skrevet 22. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2003 Den var det! Tusen takk!
Cajsa Skrevet 22. september 2003 #7 Skrevet 22. september 2003 Det er en utrolig fiin kjole!! Er det noen som vet om en sånn type "kåpe" som ikke har så mye mønster?
Arwen Skrevet 22. september 2003 #9 Skrevet 22. september 2003 For en utrolig fin kjole! Noen som vet hva prisen er?
Snurre Skrevet 22. september 2003 #10 Skrevet 22. september 2003 Det er en utrolig fiin kjole!! Er det noen som vet om en sånn type "kåpe" som ikke har så mye mønster? Det lurer jeg også på, trenger en kåpe siden jeg skal gifte meg om vinteren :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå