hvitstil Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Da nærmer den store dagen for prøve oppsetting av hår og jeg er på vill jakt etter hva jeg skal bruke i håret. Tenker egentlig å bruke små spenner med stener i enden. Men hvor finner jeg dette? Noen som vet eller har andre fine hårtips?
hegejenta30 Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Jeg skal ha blomster i håret. Er ikke sikker på om det blir roseblader, margueritter eller orkideer ennå.Men blomsterdamen som skal lage buketten min ordner noen små ting som frisøren bare stikker inn i håret der det måtte passe. Tror dette blir kjempefint - og ikke minst veldig sommerlig!
hvitstil Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 høres veldig fint og romantisk ut var på glitter i dag, fant noen spenner der samt hårkam til sløret :D
Snart Frue Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Har de ikke slike spenner hos frisøren? Bare spør fordi jeg ikke vet... for da må jeg også ut på jakt snart.
Gjest Pippelipp Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Min frisør hadde sånt selv og det ble veldig fint.
LimaLama Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Jeg ville ha små "diamanter" her og der i håret... De var facinerende vanskelige å finne! Fant tilslutt et nettsted som hadde akkurat slike jeg ville ha......men de var egentlig utgått, og jeg kjøpte restlageret....... Men om du vil ha noen "litt store" "diamanter" så har de det på glitter. OG eBay....
Manuela Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 Jeg skal kjøpe mitt på Etsy, har bare ikke bestemt hva ennå, er så mye å velge mellom! Søk på wedding accesories, og hair, mange tusen treff bare på slør.. Lyst på noe som ligner på denne: http://www.etsy.com/listing/46150451/tulle-wedge-birdcage-veil-with-ostrich Men vil ha en større "fjærdott" enn denne..
hvitstil Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2010 så herlig nettsted, der var det mye lekkert. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå