Gå til innhold

Bodylotion med selvbruning

Gjest Nuppa_

Anbefalte innlegg

Gjest Nuppa_

Har aldri testet disse før, så vil veldig gjerne ha noen tips om hvilken jeg skal kjøpe og hvordan jeg får et bra resultat.

Endret av Nuppa_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde først at du skrev babylotion med selvbruning.

Personlig foretrekker jeg de typene som går fra lys til medium. Men så har jeg veldig lys hud da. De fra medium til mørk blir veldig fort skjoldete og unaturlig i fargen på meg.

Smør på i jevne og tynne lag, en gang om dagen. Da tar det noen dager før du får resultat, men etter min erfaring blir resultatet mye finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilket merke som er best? Sitter best, jevnest og enklest å påføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg har bare prøvd den for lys hud fra Dove, og vil i alle fall ikke anbefale den til noen. Riktignok er jeg temmelig lyshudet, men jeg ble stripete og fikk mørke skjolder på tørre flekker av den kremen. Smurte så tynt og jevnt jeg kunne, og hadde til og med ufarget bodylotion på de tørre stedene først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppa_

Da skal jeg iallefall ikke kjøpe den fra Dove, for jeg har veldig lys hud.

Noen som har prøvd den fra ACO?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd den fra ACO, men den kom best ut i test i Woman forrige måned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke prøvd den fra ACO, men den kom best ut i test i Woman forrige måned :)

Takk for tipset. Må prøves. Vet du hvor mye den koster? Forresten dumt at det ikke er litt solfaktor i den. Lurer på om det gjør noe at man smører seg med faktor etterpå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg synes Nutribronze bodylotion fra L'Oréal er fin. Den var best i test ifjor ifølge flere kilder. Lukter friskt og godt gjør den også. Ellers liker jeg Selftan fra DC-collection, men det er ikke bodylotion da, og det var det var spørsmål om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare gode erfaringer med Dove sin. Aldri fått striper og skjolder av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Dove sin gjorde at jeg fikk oransje striper på leggene, enda jeg smurte i tynne jevne lag og hadde skrubbet og smurt ekstra tørre områder med vanlig body lotion først! Så ikke kjøp den hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare prøvd den fra dove, og jeg kan heller ikke anbefale den. Ble tørr og fikk stygge flekker som ikke gikk bort på mange dager. Men husk at jo mykere huden er, jo jevnere blir resultatet. Og det er lurt å skrubbe huden først, så du får bort gamle hudceller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

St.Tropez har en i serien som heter noe med "Everyday", "Gradual Tan" eller noe, som er ekstremt bra. Fås rimelig på Feelunique.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de jeg har testet. :)

Holiday skin fra Natusan la seg som en hinne på huden, som etter et par dagers påføring kunne "rulles" av huden. Fargen var også noe orange, og ble lett skjoldete. Jeg synes dessuten lukten var sjenerende.

Summer glow fra Dove er litt tykk/fet, men trekker inn etterhvert. Fargen ble pen og skjoldet ikke.

Summer bauty fra Nivea er også litt tykk/fet, men trekker inn etterhvert. Fargen ble pen, om enn noe svak, og skjoldet ikke.

Brun uten sol fra Cosmica er veldig fet og bruker lang tid på å trekke inn. På en varm sommerdag hvor man lett blir fuktig på områder hud møtes ble den ekstremt skjoldete. Denne er vel en ren selvbruning, når jeg tenker meg om, så kan nok være derfor. Ellers synes jeg fargen ble pen, og den lukter lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...