Gå til innhold

Aussie

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei!

Noen som har prøvd produkter fra Aussie? Og nærmere bestemt; shampoo, balsam og kur i color mate-serien?

Hva syns dere om dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Noen som har prøvd produkter fra Aussie? Og nærmere bestemt; shampoo, balsam og kur i color mate-serien?

Hva syns dere om dem?

Har ikke prøvd serien du nevner, men elsker 3 Minute Miracle Reconstructor kur og Miracle Moist balsam. Aussie er noe så sjeldent som et rimelig kvalitetsmerke.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Så bra, da har jeg snublet over et godt produkt! ..jeg som bare skulle inn å se etter varmebeskyttelse, liksom... :sjenert:

Jeg har en kur fra merket SP for farget hår som ikke funker i det hele tatt, så da håper jeg denne fra Aussie virker :jepp:

Takk for svaret ditt, Quirky!

Skrevet

Jeg liker hårkurene til Aussie! Får mykt og blankt hår av dem, og de lukter godt :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper man Aussie, på nett ell butikk?

Skrevet

Bootsapotekene har dem også

Skrevet

Vita har salg på dem akkurat nå.

Liker godt lukten. Synes ikke de jeg prøvde gjorde noe spesielt med håret mitt - bare vanlig medium shampoo, balsam og hårkur. (For tørt hår)

Skrevet

Jeg liker dem veldig godt og syns særlig den 3 minute miracle fungerer. Og de er drøye som bare det!

Skrevet

Jeg kjøpte sjampo, balsam og hårkur fra Aussie, den for langt hår "long and luciouse" eller noe sånn.

Jeg ble frelst allerede i dusjen!!!! Jeg har stripet hår så det kjennes "hardt" ut når jeg vasker det, men med aussie var det myykt og glatt.

Fønet håret som vanlig... håret mitt ble blankt, mykt, glatt, luftig og fluffy! jeg har langt og tykt hår, har prøvd volume sjampo fra flere merker men de har ikke virket.

Prøvde min vanlige sjampo igjen etter en stund, og merker det at selv om den også er god så blir håret tyngre av den enn av aussie. Så jeg kommer nok bare til å bruke aussie fra nå av :)

Merket også at jeg fikk mindre floker i håret, har alltid vært plaget av at håret bakerst mot nakken sammler seg i floker i løpet av dagen.

Lukten var også behagelig. Absolutt knall etter min mening!

Jeg rakk ikke å se etter på vita, men har aussie noe varmebehandlende også?

Skrevet

jeg elsker aussie, fikk prøver med shampoo, balsam og kur, og håret ble kjempemykt og luktet godt!

Skrevet

er det silikoner i disse produktene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...